yasmina Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 aa lage niste/lunsj til mannen hver dag da det i en samtale paa jobben kom frem at min kjaere lager sin egen matpakke. De 2 andre som sitter sammen med han faar dem lagt av henholdsvis kone og hushjelp og var helt sjokkert over behandlingen min mann fikk hjemme
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 ....... Skal med andre ord ikke så altfor mye til for å sjokkere dem;)
Tante Bassa Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Jeg blir mere sjokkert over de damene som lager niste til mannen sin hver dag... hehe. Det er da voksne menn som fint klarer å smøre maten sin selv. (kanskje lett for meg å si som ikke har en mann) Hva svarte mannen din da han fikk tilbudet?
meg & to små vampyrer Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 He he. Morsomt. Men tror jeg hadde blitt litt sur om mannen hadde tatt imot tilbudet jeg da. Ja, jeg er litt rar antakelig.
Anne-B. Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Det har vel noe med hvor dere bor å gjøre, tenker jeg. Kanskje mannen din starter et lite opprør? Om ikke de andre mennene er så lure at de unnlater å fortelle sine koner om det.
Rampongi Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 hehehe, kanskje det er mer vanlig det der du bor at konene gjør sånt. Aldri i verden om jeg hadde gjort det
yasmina Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2010 Mannen takket fint nei han Liker aa velge selv hva han skal spise sier han. De to det er snakk om er fra India og venezuela, men er nok representativt for en del av de andre paa kontoret til mannen ogsaa. (Bor i midtoesten)
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #9 Skrevet 2. februar 2010 Ha ha, stakkars mannen din liksom Men i noen kulturer er det jo sjokkerende. Man skal ikke lengre enn til Tyskland liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå