Gå til innhold

Tidlig UL i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har jeg sovet 5 timer i natt... Har tenkt MYE på UL som jeg skal på i dag, så da ble det ikke mye søvn. Er kjempe trøtt, men bare sto opp, for jeg bare lå å vrei meg i nesten 2 timer uten å sovne igjen.

Det er jo en grunn til at jeg skal på tidlig UL, men jeg regner med alt er bra. Hvorfor ellers skulle jeg være så kvalm, tenker nå jeg...?

For jeg har tatt helt av i kvalmen for en uke siden. Begynt å spy i tide å utide :P Hva er det for noe liksom? Hatt d sååå bra helt frem til nesten uke 11!! Så får jeg DEN kvalmebølgen!!

Jaja.. håper dere kan krysse fingrene for meg kl 10.30 :) Er så spent at jeg blir dårlig... tenk om det er flere en en da? hehe... ja, mange tanker som dere sjønner, så er greit å skrive det her, så jeg får det ut på et vis :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til:)

Skrevet

Takk :)

Det gikk bra :) Babyen så frisk ut, å alt var der det skulle vær :P Men jeg skal på UL en gang i uka for kontroll jeg da, så da får jeg jo sett babyen ofte :)

Skrevet

åååh..masse lykke til!!! og hold oss oppdatert!!!

Skrevet

Takk nicki82 :) Ja, det skal jeg gjøre ;)

Blir det noe tull så blir jeg sendt til tr.heim, men da får de fiksa det greit, for jeg blir jo sjekka så ofte at dette går nok kjempe bra :)

Skrevet

men det er jo bra at de passer på deg, kos å få sett babyen;)

Skrevet

så godt at det gikk så fint!!! Jeg vet jo ikke hvorfor du skal ofte på ultralyd, men uansett krysser jeg fingrene for deg framover, og håper at alt går bra hele veien!!! er fælt å gå rundt og bekymre seg. har tendenser til det selv, uten noen spesiell grunn egentlig... lykke til til deg fra meg!!!

Skrevet

Takk vimsa .-)

Har hatt et virus som heter Parvovirus B19, som tilsvare den 5 barnesykdom. Jeg jobber i barnehage, og har trolig fått det derfra...

Jeg ble testa nettopp pga at jeg jobber med barn, så da kan barnet i verstefall dø, men jeg hadde det tidlig i svangerskapet, så da burde det egentlig blitt spontanabort hvis barnet ble smittet...

Men for å være på den sikre siden følger de meg nøye, så da lettet jeg mange tunge kilo fra skuldrene mine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...