bondeknøl Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Min ferritin i forrige svangerskap var 32, nå var den 15. (10-170) Mista mye blod under fødselen og tydeligvis ikke fått opp igjen jernlagret.. nå har jeg begynt med jerntabl og c vitamin.. rart de ikke har nevnt det, så de først nå i stad.... Hva er deres ferritin?
Ranveig R Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Sist eg målte var det på 21 meiner eg å huske. For eit år sidan var eg veeeldig trøtt og eg hadde då ferritin på 9. Etter 5 mnd med jerntablettar var den 8. Så blei det ammeslutt og ein mnd etter det igjen var eg oppe i 24. Det mest optimale for oss damer er visst å ligge på rundt 60, men eg skal ikkje ta noko før eg går under 15 (dei seier her at normalområdet er frå 15 - 200). Når ein kjem ned under 10 er det veldig sannsynleg at ein blir slapp og får eit stort søvnbehov. HB'en min har alltid vore fin, sjølv då eg hadde lave jernlagre. Dvs kroppen utnytter det den har, men eg merkar ikkje at eg har for lite før eg har alt for lite.
bondeknøl Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2010 jeg syns det er lite med 15.. har vært veldig slapp, svimmel og trøtt etter fødselen.. fikk ikke nok melk til frøkna heller.. 7 1/2 mnd gammel nå.. Så tror jeg trenger jerntabl nå, er gravid i uke 20+3....
Ranveig R Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Ja, ein treng vel ofte meir jern når ein er gravid og. Ville tatt det opp med lege/jm neste gong om du ikkje har gjort det, berre for å sjekke at det er ok. Oj, du får jammen to tette! Blir heilt fascinert eg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå