Gå til innhold

Ang blodprosent og ferritin...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ferritin i forrige svangerskap var 32, nå var den 15. (10-170)

Mista mye blod under fødselen og tydeligvis ikke fått opp igjen jernlagret.. nå har jeg begynt med jerntabl og c vitamin.. rart de ikke har nevnt det, så de først nå i stad....

 

Hva er deres ferritin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist eg målte var det på 21 meiner eg å huske.

 

For eit år sidan var eg veeeldig trøtt og eg hadde då ferritin på 9. Etter 5 mnd med jerntablettar var den 8. Så blei det ammeslutt og ein mnd etter det igjen var eg oppe i 24.

 

Det mest optimale for oss damer er visst å ligge på rundt 60, men eg skal ikkje ta noko før eg går under 15 (dei seier her at normalområdet er frå 15 - 200). Når ein kjem ned under 10 er det veldig sannsynleg at ein blir slapp og får eit stort søvnbehov.

 

HB'en min har alltid vore fin, sjølv då eg hadde lave jernlagre. Dvs kroppen utnytter det den har, men eg merkar ikkje at eg har for lite før eg har alt for lite.

Skrevet

jeg syns det er lite med 15.. har vært veldig slapp, svimmel og trøtt etter fødselen.. fikk ikke nok melk til frøkna heller.. 7 1/2 mnd gammel nå..

 

Så tror jeg trenger jerntabl nå, er gravid i uke 20+3....

 

 

Skrevet

Ja, ein treng vel ofte meir jern når ein er gravid og. Ville tatt det opp med lege/jm neste gong om du ikkje har gjort det, berre for å sjekke at det er ok.

 

Oj, du får jammen to tette! Blir heilt fascinert eg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...