*rottiemama*endeligmamma Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Syns alle kjenner eller har kjent den fra uke 13-14 her jo.... og etter hva jeg har lest på nettet og i bøker.. selv har jeg ikke kjent den i det hele tatt, og jeg er 17 uker... Kan det være fordi jeg har noen ekstra kg spekk på kroppen?? Er litt irriterende å ikke kjenne det andre kjenner... den skulle jo vært ganske langt opp nå.. Flere som ikke kjenner den?? Og sjekker de det hos jordmor?
Gulla123- jente i magen <3 Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har heller ikke kjent livmora. Er 19+1. Men som du sier, kanskje det har noe med at vi har noen ekstra kg på kroppen.. hehe
Gulla123- jente i magen <3 Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har heller ikke kjent livmora, og er 19+1. Men det kan jo være som du sier, at det er fordi vi har noen ekstra kg på kroppen.. hehe
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2010 Redd for det ja hehe.. men jeg skal til jordmor på onsdag, så da måler hun vel.. håper jeg Hu vet vel hvor hu skal klemme hen... hehe
Vårspire-2010 Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 de begynner vel ikke måle før ordinær UL? Det sa ihvertfal JM til meg..
Vårspire-2010 Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 de begynner vel ikke måle før ordinær UL? Det sa ihvertfal JM til meg..
Vårspire-2010 Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 de begynner vel ikke måle før ordinær UL? Det sa ihvertfal JM til meg.. Men du kan jo selvfølgelig spørre om hun kan kjenne etter?
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 jeg har MYE spekk på kroppen å kjenner mi livmor.... Har ikke målt til meg heller enda, men de begynner som regel rundt uke 12-13 (når livmora har kommet opp fra skambeinet)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 2. februar 2010 #9 Skrevet 2. februar 2010 Hola, Jeg har bare litt flesk på magen (den berømte bil/traktor ringen:) haha! og kjenner den kun når jeg våkner på morgenen - da er jeg nemlig skikkelig tissetrengt - og blæren presser den frem :=) Er forresten 15 uker.
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 2. februar 2010 #10 Skrevet 2. februar 2010 Nei, jeg har aldri blitt målt før rundt uke 20 jeg. Hverken nå eller noen av de andre sv.skapene...
AneG Skrevet 2. februar 2010 #11 Skrevet 2. februar 2010 Hei, jeg er riktignok andregangs og har kjent den en god stund nå - ved første gang tenkte jeg ikke på det en gang..men jordmor/lege har kjent etter den siden 1ste kontroll. Jeg kjenner den best om kvelden når jeg legger meg på ryggen, ellers så kjenner jeg den om jeg har kynnere og sitter litt bakoverlent..er forresten i uke18 nå. Er ikke hver dag jeg kjenner den heller, så jeg hadde ikke ville vært bekymret for det - men syns det er merkelig at de ikke måler på dere andre før etter ord.ul...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå