Gå til innhold

Murringer uke 21


happy0610

Anbefalte innlegg

Har gått å kjent på murringer i hele dag og litt småmurringer og småknip i dagene før også.

Jobber 6-10 timers dager i butikk, av og til lengre, og går mye i jobben på hardt gulv. Kan dette ha noen sammenheng og er det andre som opplever dette? Bør jeg ringe jordmor?

 

Har ikke time hos henne før om en mnd.

 

En ting til; etter jeg har gått tur eller trent lett er magen steinhard og føles skikkelig spent. Opplever andre dette?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sharazi

Jeg har opplevd det samme, det å bli steinhard når jeg har gått tur. Men det går over med hvile. Det samme gjelder murringer i magen. Så lenge det går over med hvile, skal det ikke være farlig. Men du bør sitte ned ofte. Varier også skotøyet ditt, så bevarer du ryggen lengre. Jeg merker jeg blir fortere sliten i korsryggen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tenker jeg er redd at mromunn skal begynne å åpne seg. Da jeg kom hjem fra tur her en kveld ( hadde gått effektivt 1 time ) hadde jeg kynnere på omtrent hele turen, og da jeg kom hjem var trusa helt våt?? jeg hadde nok ikke tissa på meg :) men kan jeg kanskje lekke fostervann?? hmm, er ikke lett å vite dette her!

 

Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...