alvamamma Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Alle tips mottas med takk! Helst ting som kan gjøres i en fei :-)
Anne-B. Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Først en god hudkrem. Den smører du på og lar trekke inn. Så tar du på en klatt på hånda (er det håndbaken det heter sånn oppe hånda?) og blander ut litt concealer eller hva det heter. Da trekker den lettere inn i huden og setter seg. Jeg bruker en sånn tredelt en med lys, gul og rosa fra Make Up Store. Den er helt fantastisk. Det gule dekker det røde, det rosa dekker det blå, det lyse kan du bruke til å jevne ut overgangene. Så kan du ha på litt pudder i fast form med en sånn skumgummidings. Litt maskara og brynpudder (om du har lyse bryn, slik som meg, ansiktet kommer med en gang litt mer frem når du markerer brynene) og maskara, og vips. Kanskje litt farge i kinnene. Med litt øvelse, så går dette på 5 minutt og så ser du litt freskere ut. Denne er ganske drøy, har hatt den godt og vel et år: http://www.makeupstore.se/nonn/products/base/concealer/coverallmix Tror du kan velge tre forskjellige mixer etter hvordan tonen i huden din er.
Gjest sug lut Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Skaff i.d. bare minerals pudder, det gjør at du får jevn fin menneskefarge og ikke skummamelk-med-gråskjær-og-røde-flekker, det er virkelig det eneste som får meg til å se litt lekrere ut om dagen. Med litt mascara og de vintersprukne leppene pent pakka i fet leppestift hjelper det straks.
Fire småtroll Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Har bare i.d. pudder jeg.. Litt kamuflasje på sekkene under øynene hvis de er veldig fremtredende, jobbe litt pudder rundt i ansiktet, litt pascara og vips er man mer presentabel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå