Gå til innhold

Menn i Pattaya. Tv2 nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ekkelt å se voksne mannfolk på denne måten. Tror de virkelig at jentene ønsker å leve slik???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal visstnok ikke ta livsløgnen fra folk...

Mennene trives godt med skylappene sine, ser jeg.

Skrevet

De smiler jo, så da må de vel være fornøyde? Ehhh...

Lurer forresten på hvordan disse karene kan bo i Thailand, drive business og likevel få trygd? Hvis de klarer å drive business, klarer de vel å ha lønnet arbeid i Norge?

Skrevet

Jeg synes det er helt utrolig.... Han ene mener faktisk at de driver uhjelp der nede. Makan! Ekkelt, ekkelt, ekkelt!!!!!

Skrevet

De driver jo med nødhjelp ....i følge en av de mennene.

Helt fantastisk...

'du treng da ikke sitte hjemme i norge og bli tyranisert av ei rødstrømpe'...når en kan dra til pattaya.

Skrevet

De deler vel mentaliteten til Ole Brum: "ja takk, begge deler!"

Trist å skue de karene der, gitt...

Skrevet

De driver jo med nødhjelp ....i følge en av de mennene.

Helt fantastisk...

'du treng da ikke sitte hjemme i norge og bli tyranisert av ei rødstrømpe'...når en kan dra til pattaya.

Skrevet

Har selv vært i Pattaya. Ekkelt og se gamle ekkle gubber med unge thaier av begge kjønn.

Skrevet

Jeg ble så provosert at jeg ikke fikk sove etterpå. Dette er lavmål assa!

De motsa jo seg selv hele tiden og når de to jentene som søkte jobb til han dere Roar gikk hånd i hånd med han etterpå tenkte jeg at de sikkert skulle vise han hvor flinke de var til å "danse". Fader så trist i så fall.

Enn at de trodde de drev uhjelp der nede. De kunne jo ikke noe for at jentene hadde sex med barkundene, men horer var de ikke.. Like etterpå gikk de tur nede på havna og kommenterte at de jentene som var der var horer som ikke var satt i system enda. Væææh!

Hjelpes min så naiv jeg er noen ganger assa, liker å tro det beste om folk, men dette var bare kjempetrist og fælt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...