mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har kjøpt en god, gammel simo vogn til 200 kr jeg tenkte ble grei til å ha til sovevogn ute. Har flyttet til en leilighet med stor veranda i 3.etasje, og kommer til å ha "bruksvognen" nede i oppgangen... Sovevognen er jeg ikke redd for i det hele tatt, men vil jo selvsagt at den skal være "sunn" å sove i, uten sopp og greier, og gjerne holde til det bruket litt... Problemet er at det ikke er noen form for tak eller ly ute på verandaen. Kan man la vogna stå ute, med regntrekk på, eller ville dere tatt inn bagen mellom hvert bruk? Har ikke så stor leilighet, og hadde vært digg om den kunne stå ute, hva ville dere gjort?
b77h Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Uten at jeg har noe erfaring...så ville jeg helt klart tatt bagen inn når den ikke er i bruk. Vil bli fuktig om den står ute (selv om det er regntrekk) + kommer små dyr og edderkopper i kanskje... (ikke så gla i edderkopper jeg, hehe...)
b77h Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Uten at jeg har noe erfaring...så ville jeg helt klart tatt bagen inn når den ikke er i bruk. Vil bli fuktig om den står ute (selv om det er regntrekk) + kommer små dyr og edderkopper i kanskje... (ikke så gla i edderkopper jeg, hehe...)
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Jeg ville nok også tatt inn bagen etter bruk. Som sagt av hun forrige så blir det fuktig og kaldt i den. La understellet stå ute, det tåler den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå