Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en injeksjon Pregnyl 5000 forrige mandag kl.10.00.

Er romlete i magen og det stikker, fått mye utflod, er trøtt, det stikker og strekker i brystene og under armene, veldig sulten. Er 8 dager siden jeg satte sprøyta. Da var tempen 36,3. Så steg den frem til Torsdag til 36,9 og der har den ligget siden. Leste på et nettsted at etter en injeksjon med 5000 kunne man teste etter 10 dager. Jeg tok en test i kveld og den var positiv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er mest sannsynelig gravid men pregnyl er hcg.. så derfor må du vente til etter 10 dager for å være sikker på at det ikke er rester av sprøyten men en graviditet...

Så det er litt for tidlig men det virker positvt.. så et forsiktig gratulerer..

Skrevet

hei:)

jeg brukte pregnyll sist gang også...tok test en eller to dager før pregnyll var ute av kroppen...dvs ca på samme dag som du da....den avr svak men godt synlig...på rd 13 tok jeg ny og den var blank:(

så det jg lurer på er om du har svak test eller veldig sterk?ville tro du var gravid ihverfall om den er veldig sterk....håper du er gravid:))))

og jeg hadde heller ikke de symptomene du snakker om så dette kna gå veien det ser du;)

Skrevet

Hei.

Jeg hadde litt svak men tydelig strek i går kveld. Tok en test fordi jeg har de symptomene jeg har. Skal teste på morgen på Tforsdag. Veldig spennende.

Takk for gode tanker :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...