<3guttemamma<3 Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Jeg merker ingenting til graviditeten, bortsett fra litt hodepine. Flere som ikke merker noe???
<3guttemamma<3 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 1. februar 2010 Å nei så dumt, innlegget kom to ganger:((
johine gravid med Tvillinger! Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 jeg har det sånn jeg også jeg merker ingenting litt merklig enkelig når jeg tenker på hvor mye kvalme jeg hadde.
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Samme her! Var ikke kvalm engang... Bare ømme bryster, men har ikke det lenger heller.. Hihi.. men er i uke 17, og har vært på to ultralyder, så jeg vet at alt er bra.. Kjenner bittesmå spark iblant også Men er jo på en måte litt surt, jeg hadde jo gledet meg til å være KJEMPEGRAVID hihi!
Vårspire-2010 Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 merket ingenting før uke 20! (untatt spark) I uke 20 bl jeg utrolig svimmel og er fortsatt i uke 23..
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 NYT det! Jeg har hatt/har absolutt alt av gravidrelaterte plager, og det er ikke noe ålright akkurat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå