Gå til innhold

Skulle ikke tro jeg var gravid egentlig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker ingenting til graviditeten, bortsett fra litt hodepine. Flere som ikke merker noe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merker ikke noe annet enn spark og voksende mage. Går i uke 24 nå. Hadde bare 5 uker med sterk luktesans og brekninger helt i begynnelsen. Så har hittil hatt ett veldig enkelt svangerskap.

Skrevet

merker ikke noe jeg heller,bortsett fra hodepinen som er der døgnet rundt!

Skrevet

eneste jeg merker er at jeg er blitt rund over magen. ellers ingenting.

Skrevet

Jeg er litt rund over magen om kvelden, men ellers bare hodepine hver dag.. 13+4 i dag.. Hvor langt er du på vei augustbaby?

Skrevet

Jeg er litt rund over magen om kvelden ellers bare den daglige hodepinen.. er 13+4 i dag.. hvor langt er du på vei augustbaby?

Skrevet

Så bra det ikke er bare meg:) Vi burde vel egentlig være glad, men skulle gjerne ha kjent noen voksestikninger kanskje!

Jeg er 13+2 i dag. Har ikke fått mage i det hele tatt heller. Mulig det er fordi jeg er så høy, 180

Skrevet

Jeg merker ingenting heller. Blir bare litt fortere sliten.

Er 14+2 i dag og har ingen tegn til mage..

Skrevet

Jeg er 21 uker i dag, og har ikke merket noenting før babyen begynte å sparke for ett par uker siden. Så nyt at du er frisk og rask :)

Skrevet

Hei!

Jeg er 16+0 og har foreløpig ikke merket annet enn større bryster, uteblitt mens og at jeg har lagt litt på meg.

Har sluppet alt av kvalme, hodepine, tretthet, dilla, luktesans, humørsvingninger, blødninger osv...

Det er så man lurer på om man virkelig er gravid:)

Var på UL i uke 12, da var alt i orden og normalt, nurket var 6 cm stor og hadde ett hode, to armer, to ben, magesekk, blære og et bankende hjerte:)

Men jeg gleder meg til den ordinære UL'en om tre uker! Trenger litt bekreftelser underveis når man overhodet ikke føler seg gravid.

Hilsen Rufsi

Skrevet

Jeg føler akkurat det samme. Hadde det ikke vært for at legen har UL, så hadde jeg brukt masse penger på privat UL timer. Har kjøpt meg Angelsound nå, for å være sikker på at det er noe inni her. Og jeg hører jo noe der ja..hehe. Det bør vel kanskje gå opp for meg nå? :P Da vi fortalte venner og fam i uke 11/12, følte jeg at jeg løy for de. Det gikk mer opp for de enn for meg..

Skrevet

I tredje symptomfrie svangerskap, jeg - med førstemann turte jeg ikke si noe til sjefen før etter UL fordi jeg ikke trodde på det, men n¨har jeg vel lært litt... Det er litt sånn "twilight zone" mellom uke 12 og ordinær UL, man mister gjerne det man har hatt av symptomer og begynner å lure veldig! Men jeg var nå på UL i går, og der var Knotten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...