moota m storebror&lillebror Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Jeg var øm og det kjennes litt ut som spreng. For å si det slik så kjennes det likt ut som jeg har når jeg har eggløsning eller mensen. Vanskelig å forklare =)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 Hehe! Nett-trøbbel i dag.. Sorry! :S
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 Ja noen ganger på begge sidene og noen ganger bare på den ene siden. Faktisk når du spør. Hadde det for noen dager siden. Jeg går egentlig på p-sprøyta, men får noen ganger symptomer som minner om når jeg hadde el og mens.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #9 Skrevet 2. februar 2010 Nei, i høyre..? Har ikke kunnet ligge på den siden i natt. Men brystet er ikke rødt eller hardt. Tenker jo om det kan være brydtbetennelse, men veldig usikker. Prøver å bli gravid, så håper jo at det er det som er årsaken..hehe
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #10 Skrevet 2. februar 2010 Nei, i høyre..? Har ikke kunnet ligge på den siden i natt. Men brystet er ikke rødt eller hardt. Tenker jo om det kan være brydtbetennelse, men veldig usikker. Prøver å bli gravid, så håper jo at det er det som er årsaken..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå