Gå til innhold

Har alle lagt seg?


Den heldige eier av ett barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg ensom her:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dib har visst vært nede en stund i kveld, kom nettopp opp igjen.

Skrevet

Mulig at det er fler som har hatt problemer med å komme inn, det har i hvert fall jeg hatt!

 

Nå er du ikke alene i hvert fall!:-)

Skrevet

Ja, tror jeg merket det idet jeg skulle lagre. Tok jo år og dag før jeg fikk det til:)

Synes dette har hendt ganske ofte i det siste.

Skrevet

Dib har visst vært nede en stund i kveld, kom nettopp opp igjen.

Skrevet

Våken her! Men har ikke klart å logge inn før nå....

Skrevet

våken!! venter på at klokka skal bli sent nok til å gi piraten mat før natta.

Skrevet

nei, men dib krangla litt :)

jeg kjeeeder meg også for en gangs skyld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...