Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Er gravid og uuuuutrolig hoven i underlivet. Enkelte dager er det så sprengt og ømt, men aller verst er at det da klør som en gal fordi huden da jo strekkes. Finnes det noe jeg kan smøre på så det blir lettere å sitte i ro? Noe som demper kløingen først og fremst. Har mange uker igjen og dette er det som gjør akkurat det ille å tenke på.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Hjelper på dyttingen! Jeg trenger også noe. sinksalve?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 xylocain kanskje? Det er en veldig mild bedøvelseskrem til å smøre på insektbitt o.l. Jeg har tidligere brukt den når jeg skal vokse overleppen... Lindrer litt :-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Prøv Inotyol salve. Fås på apotek. Hjelper mot all sårhet, muligens også kløe.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 eurax var der som funket på meg, og hydrocortison,
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 Bedøvende krem, Xylocain. Ellers fuktighetskrem en masse.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #8 Skrevet 1. februar 2010 hydrocortison bør man vel holde seg unna som gravid?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #9 Skrevet 1. februar 2010 nei ikke på slutten, og ikke om man bruker det forsiktig. smører det ikke inni... bare ytterst liksom.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #10 Skrevet 1. februar 2010 Hvis det klør og er i underlivet er canesten fint og også eurax, en sistnevnte meget forsiktig. Vanlig å få sopp i underlivet i svangerskap..
Ranveig R Skrevet 1. februar 2010 #11 Skrevet 1. februar 2010 Om det klør veldig har du kanskje fått ein soppinfeksjon? Prøv med canesten, kløen gir seg veldig fort om det er sopp som er problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå