Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 .. Når dere baker kake basert på eggedosis, og det skal tilsettes både vått og tørt. F.eks smeltet smør/melk i tillegg til mel etc. Tar dere oppi alt samtidig eller tar dere det våte eller tørre først? Jeg har pleid å ta oppi alt samtidig, men mulig det er lurere å gjøre det annerledes? Mtp faren for klumper etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå