Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 noen som har en fra før og har fått en under utdanning (hovedsaklig sykepleierutdanning) ??? hvordan gikk det? økonomisk,sosialt,familieliv o.l....? =) takknemmelig for alle svar
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Hei! Jeg er på 3. semester og har en på 1,5 år.Og kanskje en til om et år eller så. Får du et friskt barn og har noen rundt deg som kan passe litt når det er mye oppgaver ol så går det nok helt fint. Du får 6000 kr i mnd i stipend og lån, så er litt avhengig av en mann som tjener litt. Jeg synes det går greit. Merker at det var lettere før jeg fikk barn, men synes det ble lenge å vente til etter utdannelsen. Så lenge du har barnehage får du gjort en del på studiedager, men når du er i praksis er det ikke sikkert du rekker å levere i bhg så det må også passe med evt mannens arbeidstid. Hvis ikke du får praksisplass rett ved der du bor da. Man klarer det man vil;-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Hei! Jeg er på 3. semester og har en på 1,5 år.Og kanskje en til om et år eller så. Får du et friskt barn og har noen rundt deg som kan passe litt når det er mye oppgaver ol så går det nok helt fint. Du får 6000 kr i mnd i stipend og lån, så er litt avhengig av en mann som tjener litt. Jeg synes det går greit. Merker at det var lettere før jeg fikk barn, men synes det ble lenge å vente til etter utdannelsen. Så lenge du har barnehage får du gjort en del på studiedager, men når du er i praksis er det ikke sikkert du rekker å levere i bhg så det må også passe med evt mannens arbeidstid. Hvis ikke du får praksisplass rett ved der du bor da. Man klarer det man vil;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå