miss kiss Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Kjøpte angel-sound for en uke siden, men har ikke klart å finne hjertelyd... vært på ultralyd, så vet jo at barnet mitt lever- men jeg vil høre det! Noen som har noen tips? Er 15+0 i dag.. Og er det farlig å bruke den hver dag??
Gjest Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Kanskje du leter feil sted? FOrsøk rett over symfysebeinet og flytt dingsen enormt sakte. Du finner det nok til slutt:)
Knøtte85 Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Bruker du smøremiddel? Jeg kan ha problemer med å finne lyden uten krem.. Ikke vær redd for å presse ørlite.. Og ikke flytt den fra sted til sted fort.. Vær tålmodig! :-)
Tooonje Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Jeg fant den hvertfall rett ved buksekanten, sånn ca midt på å har finni den ca på samme plassen flere ganger bare å ha tålmodighet gitt
Tooonje Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Jeg fant den hvertfall rett ved buksekanten, sånn ca midt på å har finni den ca på samme plassen flere ganger bare å ha tålmodighet gitt
***lykkelig mamma*** Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Hei, Hvor kjøper dere slike apparat, og hva koster det?
iok med sønn <3 Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Kjøpt det jeg også. Fant jo ingenting da... eller en gang kom det opp 157, men hørte ingenting da. Så man må vel bare være tålmodig... Jeg var vertfall på UL i dag, og alt var som det skulle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå