Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Har ei venninde som fødte prematurt for ei uke siden. Hun ønsker seg klær som ikke ungen svømmer i og som ikke er sykehuset sine. Hun tror at str 44 er bra nok, men så til spm: Hvor i huleste kjøper man slike klær annet enn på nettet?? Har funnet et sett på HM men det passet seg ikke helt til sesongen vi er i nå..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Da tror jeg nesten det er best å gå på babybutikker. Sånne som barnas hus, babyshop, barn og utstyr osv. Tror ikke det er så mange vanlige butikker som har så små klær :-)
Månestråle75 Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Dersom du bor i Oslo, har de klær for premature på Bogerud på Gunerius.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 Bor i nærheten av Haugesund, jeg kjøper det meste av klærne til jenta mi på nettet eller på hm,lindex,cubus osv.. Så jeg har ikke peiling hva som faktisk fins her i distriktet..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 Var på salg på KappAhl, og snurret rundt på et stativ med babyklær. Der dukket det faktisk opp noen klær i str. 44. Lurte først på om jeg hadde sett feil, men det var visst prematurklær.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #8 Skrevet 1. februar 2010 Jeg får ta turen til Haugeby de nærmeste dagene å spørre i butikkene.. Hvis ikke blir det dukkeklær;) hihi
Galskapens overhode Skrevet 1. februar 2010 #9 Skrevet 1. februar 2010 hm, lindex og kappahl selger prematurtøy fra str 40 eller 44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå