venter baby 3, overtid Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 I morra skal jeg dra tidlig til sykehuset for igangsetting av fødsel. Det heter jo overtidskontroll, men jeg blir vel satt igang....siden jeg er da 12 dager over termin????? Tenk, da får jeg endelig møte jenta som jeg lengter sånn etter. Er ganske rolig, men det er litt skremmende også å bli satt igang. Lykke til videre damer med kommende fødsler i nær framtid!
W29 Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 masse lykke til! heldig du er som snart har babyen din i armene!! jeg har hele 58 dager igjen og aner ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå,hehe
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Lykke til i morgen! Men forbered deg litt på å ikke bli satt igang også... Jeg har hatt time for igangsetting på begge mine tidligere svangerskap, 14 dager over termin med førstemann og 12 dager før termin med tvillingene, og fikk det utsatt begge gangene. Med førstemann fordi det ikke var tegn til modning, og med tvillingene fordi det var helt kaos og fullt på fødeavdelingen...
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Lykke til i morgen! Men forbered deg litt på å ikke bli satt igang også... Jeg har hatt time for igangsetting på begge mine tidligere svangerskap, 14 dager over termin med førstemann og 12 dager før termin med tvillingene, og fikk det utsatt begge gangene. Med førstemann fordi det ikke var tegn til modning, og med tvillingene fordi det var helt kaos og fullt på fødeavdelingen...
Hurra:) Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Blir spennende om det blir igangsetting venterBaby3 Jeg har også overtidskontroll i morgen grunnet høyt blodtrykk, fem dager på overtid. Spent på hva de gjør slags undersøkelser og om de vil sette i gang. Lykke til i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå