Gå til innhold

I morra er den store dagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morra skal jeg dra tidlig til sykehuset for igangsetting av fødsel. Det heter jo overtidskontroll, men jeg blir vel satt igang....siden jeg er da 12 dager over termin?????

Tenk, da får jeg endelig møte jenta som jeg lengter sånn etter. Er ganske rolig, men det er litt skremmende også å bli satt igang.

Lykke til videre damer med kommende fødsler i nær framtid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse lykke til! heldig du er som snart har babyen din i armene!! jeg har hele 58 dager igjen og aner ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå,hehe

Skrevet

Lykke til i morgen!

Men forbered deg litt på å ikke bli satt igang også... Jeg har hatt time for igangsetting på begge mine tidligere svangerskap, 14 dager over termin med førstemann og 12 dager før termin med tvillingene, og fikk det utsatt begge gangene. Med førstemann fordi det ikke var tegn til modning, og med tvillingene fordi det var helt kaos og fullt på fødeavdelingen...

Skrevet

Lykke til i morgen!

Men forbered deg litt på å ikke bli satt igang også... Jeg har hatt time for igangsetting på begge mine tidligere svangerskap, 14 dager over termin med førstemann og 12 dager før termin med tvillingene, og fikk det utsatt begge gangene. Med førstemann fordi det ikke var tegn til modning, og med tvillingene fordi det var helt kaos og fullt på fødeavdelingen...

Skrevet

Blir spennende om det blir igangsetting venterBaby3 :) Jeg har også overtidskontroll i morgen grunnet høyt blodtrykk, fem dager på overtid. Spent på hva de gjør slags undersøkelser og om de vil sette i gang. Lykke til i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...