Gå til innhold

Trenger ei rettetang, noen som har gode tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på ei god rettetang, til mitt skulderlange og litt tykke hår med fall i...

Ikke alt for dyr, har ikke lyst til å gå så langt over 1000, 1500 er vel smertegrensen:)

Hvis noen har gode tips, gjerne med tips til hvor på nettet jeg kan handle, blir jeg veldig glad....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spar litt penger så har du råd til ei GHD tang. Det er absolutt den beste du får tak i. Du får veske og diverse andre ting med. Alt avhengig av hvilken design du velger. Veska er heilt genial. Du kan legge ein varmt jern i den og pakke den bort rett etter bruk. Koster rundt 18-1900.- Det går kjempe fort å glatte håret. + du kan lage krøller med den. Så du må ikkje vurdere andre en gang !!

Hilsen frisør.

Skrevet

Jeg har toni&guy rettetang som man for kjøpt på expert.

Syns det går kjapt å rette ut håret pluss at du kan lage nydelig krøller med den.

Den koster 499,-

Skrevet

Er helt enig. GHD er den beste rettetangen noensinne..

Du kan lage bølger og mange forskjellige type krøller. Det er også kjempe lett å lage volum.

Min kostet 2000 kr men du kan få den fra 1800 kr også:)

Med rettetangen fikk jeg en liten veske til å ha tangen i, hårklyper og cd. I andre vesker følger det med varmebeskyttende spray og stylingspray.

Hilsen en som også er frisør:)

Skrevet

Merker ikke forskjell på GHD og toni&guy rettetang jeg.

Skrevet

Ja med riktig merke så blir det jo bare såå bra ;)

Skrevet

GHD:)

Dyr, men knall god!!!

Sjekk ut finn.no, du kan være heldig å få en ny eller nesten ny en der, for de skifter jo stadig design, og det er alltid noen som vil ha det nyeste:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...