Gå til innhold

Hvordan går det på jobben jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er supersliten, og når jeg kommer hjem bare stuper jeg ned i sofaen. Ikke så greit å være god mor for veslejenta på 3 år da.

Er bare 5+2, så lurer på hvordan det skal gå etterhvert. Har ikke sagt noe, vil helst vente en stund til. Er ikke kvalm ennå.

Hva med dere andre og jobben. Hvordan fungerer det for dere?

Jeg har en fysisk anstrengende jobb (er støttepedagog i en barnehage), så jeg kan ikke akkurat sitte stille å ta meg inn innimellom, som hvis jeg hadde jobbet på et kontor eller noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har heller ikke sagt noe, og kommer ikke til å si noe før jeg må. Er vel ca 5+4 i dag... tror jeg.

Jeg jobber på sykehus og løper mye, har en del stell og løft, men jeg velger å lytte til kroppen, og heller snike meg unna en ekstra fem minutters pause her og der.

I forrige svangerskap jobbet jeg natt, og det følte jeg var bedre da det var om natten jeg var opplagt da. Sov om dagen mens elste var i bhg.

Kjenner meg veldig igjen i det at jeg svikter litt som mor når barnetv kommer på og sofaen roper på meg med teppe og pute...

Har to gutter som fyller 3 og 8 løpet av uken.

Skrevet

Jeg er 7 uker på vei, og heldigvis bare litt kveldsuggen foreløpig. Energien er på topp, selvom jeg merker at øyelokkene er litt ekstra tunge på kvelden- men alt i alt føler jeg meg frisk og fin! Måtte det vare!! =)

Største problemet på jobb her i gården er vel igrunn å klare å skjule magen i noen uker til, for den har blåst seg godt opp allerede og ser jo at tunikaene buler litt ekstra ut under puppene nå; ballong-gravidmage ja:p

Skrevet

Jeg er enormt sliten, og vet ikke hvor lenge jeg skal klare full jobb. Jobber i Nav og har derfor en stressende hverdag, men har altfor mye å gjøre til å være borte. Da vokser bare papirbunken og det blir mer å ta igjen.. Men for å holde ut så tenker jeg at gradert sykmelding kan være en løsning, det holder ihvertfall motet oppe...

Skrevet

Jeg har fått gradert sykemelding nå. Er 20% sykemeldt, dvs at jeg jobber 1 time og 45 min mindre hver dag. Foreløpig hjelper det masse. Er 6+2. Men akkurat i dag er jeg i skikkelig dårlig humør, jentungen har begynt å tulle litt om naten igjen, og romsterer rundt i senga vår :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...