Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Og er det noen som har opplevd at strimlene har vist negativt tidlig selv om dere har vært gravide? Lurer fordi jeg nå er 5 dager over IKM og har hatt endel rare symptomer i det siste. Første dag i siste mens var i beg av januar, jeg hadde eggløsning ca 14-15 januar( ifølge test), og hadde sex deromkring. Forrige uke hadde jeg seig, slimaktig utflod- men ingen blødning sånn som jeg hadde ved festning i siste svangerskap. Har også følt meg litt svimmel og småkvam. Skulle hatt mensen ca onsdag forrige uke, men den kommer ikke. Symptomene kan forøvrig komme av tretthet, mangel på søvn osv, og siden jeg delvis ammer enda kan jo det tulle til syklusen min, så jeg tok jo en test da. Har testet flere dager på rad, og alle viser negativt. Derfor lurer jeg på om noen har opplevd at disse strimmeltestene har vist feil negativt? Tok en eggløsningstest også, og den viste positivt, enda jeg hadde eggløsning for 14 dager siden.. Skjønner meg ikke helt på kroppen min jeg. Hvor lenge etter ikm bør de vise positivt? Og når skjer egentlig festningen av egget?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Ingen som har noe å bidra med? Kan noen legge ut på skravle? Takk
Seemly Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Jeg tok strimmeltest ca 1,5 uker etter ikm, og fikk en veeeeldig svak strek.. Så svak at man måtte ønske den fram,men jeg var gravid:) kanskje du skulle vente noen dager og prøve igjen. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Nei alle 6 viste positivt:-) Jeg trodde ikke jeg var gravid, så jeg tok noen da kan du si. Tok første nokså tidlig, kanskje bare noen dager etter IKM, så tok jeg vel 2 i uka etter det:-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Vi får bare ikke lagret, har nemlig svart deg:-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #9 Skrevet 2. februar 2010 Takk for svar. De burde jo være positive om jeg er gravid, siden det er såpass langt over ikm. Ingen tegn til mens enda. Så jeg tror egentlig ikke jeg er det, men det er så rart at jeg går så langt over, pleier aldri det. Har vært kvalm og uggen i det siste, samt veldig trøtt, men jeg har akkurat begynt på jobb igjen etter perm, og det går omgangssyke, så det kan være derfor også. Har heller ikke hatt festeblødning sånn som sist, eller metallsmak i munnen etc. Samtidig trenger man jo ikke få det hver gang heller. Vi er i den situasjon at de egentlig ikke spiller noen rolel om jeg er gravid eller ikke, så jeg tenker ikke så mye på akkurat det, men det plager meg at jeg ikke får mens uten at jeg helt vet hvorfor. Nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal teste mer før det har gått en uke, jeg blir jo ikke noe mer eller mindre gravid av å kaste bort en haug med tester, hehe.. Idag viste både gravi-og eggl.testen negativt, så jeg kan jo ikke tenke meg at jeg er gravid.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #11 Skrevet 2. februar 2010 Jeg hadde de billigtestene, og de var negativ til jeg var ca 6 uker på vei. Småblødde også, så trodde mensen hadde startet (hadde uregelmessig mens og småblødninger i starten av en menstruasjon på den tiden, så trodde på den negative testen jeg). Testet en siste gang siden det jeg trodde var mensen aldri kom ordentlig i gang, og da var den plutselig knall positiv. Og nå er jeg mamma til en hærlig 1åring!!! Krysser fingrene for deg! :-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. februar 2010 #12 Skrevet 2. februar 2010 Takk for svar. Jeg har ikke hatt noen spotting, eller blødning siden siste mens- i første svangerskap fikk jeg festeblødning. Før jeg ble gravid sist kom mensen alltid som en klokke, og egentlig har den gjort det nå også etter fødsel. Gikk på cerazette rett etter fødsel, men sluttet for et par-tre mnd siden, bruker Persona nå, men hadde oss visst på en rød dag likevel. Så jeg kan jo fint være gravid altså, men jeg synes det er så rart at jeg ikke får noen positive tester når det er såpass lenge siden ikm- er en uke siden nå. Men som sagt kan jo ammingen ha noe med det å gjøre, jeg vet ikke. Har bestilt en CB-test også, skal ta den når den komemr i posten, den er jo hvertfall ganske sikker.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #13 Skrevet 2. februar 2010 Fikk pos billigstrimmelen 3 dager før ikm (ettermiddagsurin). Tror ikke de er mindre sensitive. Egget fester seg 3-7 dager etter el.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. februar 2010 #14 Skrevet 2. februar 2010 Og der glemte jeg anonymknappen- jaja, skit au, det gjør jo slett ingenting, mora mi sitter ikke her inne likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå