Gå til innhold

Siden det er så dumt med flaske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så får de som ikke får melk i brystene bare la barnet sulte ihjel da :) Bedre det enn å bruke MME, eller hva?

Det er så greit med det, at når barnet blir sultent så stimulerer det brystene mer og så kommer melka i bøtter og spann.. Alle barn er sterke og har flott sugeevne, alle mødre har sprengfulle pupper som bare venter på å melkes..

Er det virkelig slik folk som får melka av seg selv tenker???

Tror dere at det er så enkelt?

Har lest gjennom debatter her, og jeg er sjokkert over hvor naive og dumme dere er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At flaske er dumt er dine egne ord ;) Jeg som skulle til aa si at flaske kan vaere gull verdt ...

Skrevet

Selvsagt. Å gi mme vitner ikke om annet enn latskap.

Skrevet

jeg synes ikke det er så dumt med flaske jeg!!

Jeg har melk fra før, men jeg har også passet på å gi datteren min litt melk på flaske også. Dette er melk som jeg har pumpet.

Det er 2 grunner til at jeg gjør dette.

Den første er at jeg pumper meg istedet for å amme offentlig. Det blir helt feil for meg, ok at andre gjøre det men..

Den andre grunnen er at plutselig en dag kan man stå der og ikke ha melk. Hva gjør man da dersom babyen ikke vil ta flaske pga den aldri har fått det før??

Det er sikkert mange som er uenige med meg i dette, men det er dette jeg synes er logisk!

Skrevet

Tror mange her kommer til å slite med å forstå ironi og sarkasme :)

Skrevet

Tror ikke folk her inne er godt nok utviklet til å forstå sarkasme :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...