Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Legen min sa i dag at jeg skulle beregnes som på overtid etter den 8mars som er mens termin....så da er jeg offesielt høygravid.;-) Legen syns at jeg har fått for stort sprik mellom mens terminen og ul terminen,hele 4uker og hun syns det ikke er noe serlig at om mens terminen stemmer skal jeg gå ennå 4uker til eller mer i værstefall,det er jo ikke bra....skal til jm i morgen på kontroll og dem skal skrive et brev til fødestedet mitt om dette.På fredrikstad er dem nemelig vanskelige når det gjelder dette.
W29 Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 er det mulig?? trudde de så det med få dagers margin på ul jeg. 4 uker er drøyt ja
Trebarnsmorifebruar?? Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Hei! Har også fire uker mellom menstermin og ultralydtermin.......Alt for lenge. menstermin 6 febr, ultralydtermin 4 mars. Har fått tre og fire ukers sprik på de to barna jeg har fra før også. Førstemann ble født seks dager over termin, 4500gram, hockeysveis og lange negler. Andremann satte de i gang to uker før ultralydtermin, altså to uker etter menstermin. Han var over 3700 gram og helt klar........Denne gang skal jeg inn til vurdering 15 febr. Håper på å bli satt i gang også denne gang. Du får fortelle hvordan det går for deg! Lykke til!
LivK har født Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Det beviser bare at man faktisk kjenner sin egen kropp best! Utrolig at det går an å bomme så kraftig...
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har født begge de to første i uke 38etter ul terminen,en på 3115g og en på 3615g og med nr to så var han helt tørr og uten fosterfett så jm mente jeg hadde gått over med han den gangen. Jeg hadde rett da å;-) Men den ul terminen jeg har fått nå kan ikke stemme uansett for da jeg tok gravid test og den slo ut så kunne jeg umulig være gravid ennå om vi følger ul terminen.Også sa damen som tok ul på meg at hun la på noen dager siden han var så liten....men jeg er ikke kjent for å få veldig store barn da så syns det er rart dem kan si sånn å haha....spent på hva jm sier på kontroll i morra.Lykke til jenter!!!
Ccathrine Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 Selv stoler jeg heller ikke på UL termin. Min ble flyttet ifra 6mai til 24april. Nesten 2 uker forskjell, å de flyttet den tilbake slik at det vil si at jeg hadde en h***** krafti blødning i starten av svangerskapet, noe jeg er 100% sikker på var en vanlig mens.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 Huff har selv ul termin 8 mars, men 1 terminen min sier at jeg er nå 6 dager på overtid.... Vet ikke hva jeg skal tro, er godt moden med 2 cm åpning, proppen er gått, og hatt vonde murringer i ryggen og i vonde kynnere i over 2 uker nå... Da de satt meg tilbake ca 5-6 uker på 1 ul jeg var, som jeg trodde var 18, og de sa 12 uker noe jeg mener er feil.. Da hadde jeg kjent liv allerede i 3 uker, og JM sa det kunne umulig stemme,,, Etter UL termin så har jeg hadde jeg symfysemål som en på 40-41 uker, da jeg var i uke 33... Skal på kontroll igjen hos fastlegen iløpet av uken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå