Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Senga står på loftet. Har kjøpt ny madrass. Voggen er i hus,men ikke satt på plass. Har vasket litt klær, men har bare kjøpt etpar plagg i nyfødtstørrelse Har vasket og kjøpt tepper til babyen. Har bilstolen klar på loftet. Vognen står i kjelleren. Vognposen er levert til rens. Har handlet inn shampoo og badesåpe Har kjøpt etpar smokker men ikke kokt opp. Ingen flasker i hus. Har ammeinnlegg og brystvortekrem Skal denne uken; Pakke sykehusbagen Vaske dyner og sengetøy til babyen Hva mer??????????????????
thea - M har gull i gulping Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 pakk bagen i dag! Jeg fødte to uker før termin og hadde ingen ting på sykehuset første dagen. Hadde ikke sokker engang! Ellers så er det ikke så mye du trenger å gjøre klart, kok opp et par smokker som du kan ha i bagen, hvis du vil prøve med smokk. Og vask sengetøy til babyen, sånn at du slipper å gjøre det den dagen babyen kommer hjem:) Lykke til og gratulerer Håper fødselen går kjempe bra
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 herregud slapp av! jeg hadde ingenting klart jeg... pakket sykehusbagen mens jeg hadde rier. mens jeg var på sykehuset fant mamma fram babyklær på loftet som jeg brukte i begynnelsen. tok med tutten vi fikk på sykehuset. sov i senga mi i begynnelsen. bruker ikke flaske
thea - M har gull i gulping Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Jeg ville i hvertfall pakket den bagen. Jeg rakk det ikke
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Gjør det meste klart av det du klarer. Re opp sengen, legg heller et laken over slik at det ikke støver. Stellematte? Vaskekluter? Bleier? Ellers ser det veldig bra ut. Gulpekluter! Butikken har åpent selv om man har fått barn, tro det eller ei, hehe. Jeg tenkte at alt måtte være i hus, og alt måtte være kjøpt inn, men verden stopper ikke opp. Merkelig nok:P Sov mens du kan! Fødebagen pakker du i dag. En vet aldri når fødselen starter. Pass på at kamera osv er ladet opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå