Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Var på besøk hos en jeg er ute med i helga. Han hadde fest, og det er greit. Utpå natta, så sier han først en gang til en kompis og meg, at han nå har han funnet ut at han må roe litt ned å begynne å tenke, for nå har han funnet ei jente han er blitt glad i, har gode venner og familie. Senere på natta så sier han, nå fikk jeg vedlig lyst å si at jeg er veldig glad i deg(altså meg) rett etter en heftig runde på sofaen. på morrakvisten(satt våkne enda ja) så sier han med en litt sjenert flau stemme, jeg er egentlig blitt veldig glad i deg... Men så kommer det store spørsmålet. Han drakk, kan jeg stole på det han sa? Når han er edru, så er han veldig god, men han rører meg ikke på samme måten da. Kan det være at han er usikker? redd?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 du høres ut som du er 13-14 år.. men ja han er glad i deg selv om han er mer sjenert edru
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Problemet mitt er kjære annie, er at jeg har blitt brent før, klarer ikke helt å stole på menn og hva de sier. Jeg har blitt lurt, psykisk nedbrutt av menn, voldtatt og banka. Han sa å at han var glad i meg. rart at jeg ikke stoler på menn da? Jeg bare spurte her, kanskje noen andre her hadde litt mer erfaring med menn og deres følelser enn meg HI
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Ja, det kan være at han er usikker/redd. MEN, jeg personlig hadde ikke stolt på ett ord av hva han har sagt i fyllla før han kunne bekfrefte de i edru tilstand.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Det er akkurat det.. Klarer ikke helt å stole på det jeg heller.. så derfor så utrolig usikker HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå