Gå til innhold

Blodprøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Var på legekontoret og tok blodprøver idag, når hun som pleier å gjøre det gjør det, så kjenner jeg stikket bare og ingenting etterpå.

Får kun et bittelite blåmerke etterpå.

Idag var det ei ny der, det virket som hun bare tok sats med kanylen og lot det stå til (hardhendt)

Dette ble gjort idag morges, og nå er armen så vond at jeg ikke klarer å strekke den helt ut, ved selve stikket er det et digert blåmerke og en kul.

Hva er dette for noe??Har aldri vært sånn etter blodprøver før.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altsaa, jeg har opplevd det naar den som tar blodproeve ikke helt finner blodaaren og roter litt rundt med naala inni armen i soeken etter blod ... da blir armen seendes ut som om man har faatt skikkelig bank og det er ganske vondt i grunnen.

Skrevet

Fikk hun noe blod i fra armen?? Jeg spørr fordi det høres ikke ut som om at hun har rotet litt i årene. Når de roter litt rundt i årene så blir du automatisk blå, grønn alle regnbuens farger. Men, du skal ikke kunne bli mørbanket.

Skrevet

spør som de andre her; rotet hun litt med nålen? Hun kan også ha truffet littt skjevt. Kulen du har fått er en blodansamling under huden, ikke farlig, men er nok det som gjør at det er ømt. Det går over etter en dag eller to;-)

Hilsen helsesekretær:-)

Skrevet

spør som de andre her; rotet hun litt med nålen? Hun kan også ha truffet littt skjevt. Kulen du har fått er en blodansamling under huden, ikke farlig, men er nok det som gjør at det er ømt. Det går over etter en dag eller to;-)

Hilsen helsesekretær:-)

Skrevet

Det høres ut som hun kanskje stakk igjennom åra. Det gjør vondt, men er ikke farlig. Dessverre skjer sånt innimellom.

Hilsen bioingeniør

Skrevet

Hva mener du med "hva er dette for noe?" ? Hun traff tydeligvis på en annen og vondete måte enn hun som har pleid å gjøre dette på deg og derfor får du vondt nå... Du blir ikke invalid av en ren sprøyte i armen, plassert av en legesekretær, hvis det er det du tror...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...