marsprinsenmin<3 Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 fikk ett skjema av min jordmor som eg måtte sende inn sammen med diverse andre papirer! men er eg nødt å ring inn å få time til journalskriving eller får eg brev eller noe i posten da siden eg har sendt brev!!!
Med spire nummer fire<3 Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Jeg måtte selv bestille time på sus til journalskriving
Nikki 75 Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Går ut fra at du må ringe og bestille time. Jeg fikk satt opp time i forbindelse med ordinær UL i høst.
nikolinee Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 jeg fikk beskjed om at alle som ikkje hadde vert til ordinær UL på sykehuset måte ringe å bestille selv så det gjorde jeg
Annci<3 Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Er nok rett som de andre skriver her. Jeg fikk time til nå i februar når jeg var på UL i høst. Er slik det normalt foregår, hvorfor du må sende inn papirer og greier forstår jeg ikke..
Heffalump mamma Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Ringte også for å bestille, men har ikke hørt noe om papirer som skal sendes inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå