Gå til innhold

Noen andre som venter mens i slutten av uken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går og venter og kjenner på om jeg kjenner noe som kan tyde på spire denne mnd- men det eneste jeg kjenner er bittelitt stikkinger innimellom og at jeg er veldig trøtt. Økt utflod har jeg også- litt mer sånn tykk hvit kosistens?!

Tror IKM er på torsdag eller fredag så får bare vente og se. Prøve å si til meg selv at mensen kommer snart :)

Skal ikke kjøpe grav.test før ihvertfall torsdag.

Men begynner å stresse litt for hva jeg skal si til mannen om jeg virkelig er gravid- og om evt når jeg skal si det!

Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har IKM lørdag, og prøver denne pp'en å ikke kjenne etter for mange symptomer...forrige pp tok det helt av og da tr kom nektet jeg å innse at det faktisk var tr og ikke en festeblødning eller noe i relevans til en spire....Meeen har jo testet for EL denne pp, og ingen tvil om jeg hadde EL tirsdag/onsdag forrige uke.

Har hatt noen stikninger, vært litt småkvalm, trøtt og sånn, men tar ingenting for gitt før til helga...

Spennende å se for oss begge denne uka/neste uke :)

Du har to fra før skjønner jeg på nicket? Gamle? Hvor lenge har dere prøvd nå?

Skrevet

Har IKM lørdag, og prøver denne pp'en å ikke kjenne etter for mange symptomer...forrige pp tok det helt av og da tr kom nektet jeg å innse at det faktisk var tr og ikke en festeblødning eller noe i relevans til en spire....Meeen har jo testet for EL denne pp, og ingen tvil om jeg hadde EL tirsdag/onsdag forrige uke.

Har hatt noen stikninger, vært litt småkvalm, trøtt og sånn, men tar ingenting for gitt før til helga...

Spennende å se for oss begge denne uka/neste uke :)

Du har to fra før skjønner jeg på nicket? Gamle? Hvor lenge har dere prøvd nå?

Skrevet

Har IKM på torsdag,..kjenner ingen symptomer i det hele tatt, heller ikke PMS eller TR symptomer...vet ikke hva jeg skal tro haha. Vente og se. tester på tirsdag jeg! :D

Skrevet

Hei du

He, he ja rart hvordan denne kroppen kan spille oss et puss. Blir spennende å se :)

Jeg har to gutter på 3,5 og 16 mnd, så er det en spire i magen nå blir det 3 barn på 4 år. Litt skummelt å tenke på.

Mannen vil egentlig ikke ha flere, men han passer ikke på prevansjon så da kan det ikke være så stor overraskelse om vi blir gravide igjen. Begge guttene ble nemlig unnfaget før vi skulle begynne planleggingen :P

Jeg vil nemlig gjerne ha 3 :))

Har du noen barn fra før eller er det første?

Skrevet

Ååå så spennende Lotte.

Har heller ingen typiske TR symptomer, men kjenner noe mer stikkinger i kveld. Huff tror jeg må kjøpe test i morgen allikevel :P

Skrevet

Hei Lotte :)

Så spennende. Har heller ingen typiske TR sympotom foruten litt stikking.

Må vel kanskje kjøpe en test i morgen allikevel :P

Skrevet

Tipper søndag, men håper før. Vet jeg ikke er gravid, men skal igang med nytt forsøk, så er klar for tanta nå, så vi kommer igang:-)

Skrevet

hei:)))

har ikm på lørdag, så venter i spenning. har litt stikninger i brystene og litt i maven å føler på meg at det er en spire der inne. men hvem vet....

er litt usikker på om jeg tørr å teste før ikm. prøver å koble av tanken på at man kanskje er gravide, men det er ikke så lett...

Skrevet

Hei alle,

har også ikm til helga (tror jeg da, vinglete syklus). I dag klarte jeg ikke å spise frokost, så jeg lurer litt...men samtidig kan jeg bli kvalm rett før TR også. Lykke til, håper dere alle får det dere ønsker dere denne uka :)

Skrevet

Hei jenter :)

Oj så spennende. Hater denne ventingen. Klarte selvfølgelig ikke å vente med å ta test- negativ!! Men så er jeg ikke sikker om IKM er på fredag eller lørdag og av erfaring vet jeg at jeg tester positivt sent! Så det var rett og slett bortkastet penger.

Nå skal jeg hold epå lommeboka til ihvertfall mandag så får mensen komme om den kommer!

Her er det kun stikkinger- ingenting annet. Pleier alltid å spotte 2-3 dager før IkM- men foreløpig er utfloden hvit!

Ha en flott dag :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...