Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Broren min og kona hans synes at min tante er et fantastisk menneske, og de vil at jeg skal gjenoppta kontakten med henne. Men jeg tror ikke at tante egentlig vil det, for mannen min ringte en gang og da sa hun at det var litt vanskelig siden vi bodde i forskjellige fylker. Hun tar aldri kontakt når hun er i området her. Jeg kan jo bare sende en SMS til svigerinna mi og skrive dette, men det er noe som stopper meg. Synes ikke at svigerinna mi har noe å gjøre med saken i det hele tatt, og at det er patetisk å sende en slik SMS. Men så er det det at hun allerede er blitt blandet inn i konflikten, av andre enn meg. Hva ville dere sagt om dere hadde fått en slik SMS/telefon av søsteren til deres mann? Blir patetisk synes jeg.
Gjest Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Jeg hadde nok latt dem styre og bare oversett det. Men det er jo ogsaa helt paa sin plass aa be folk passe sine egne saker da, kanskje helst paa tlf eller ansikt til ansik. Sms og mail kan fort misforstaaes.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Jo, prøver å overse det. Samtidig er det tungt at de oppfatter meg som en "umulig" person, uten grunn (mener jeg da).
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 veldig viktig poeng over her... ikke send SMSer om sånnt... det blir fort misforstått... la dem styre på
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 ikke gjør det, å advare folk blir det bare bråk av uansett hva det gjelder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå