Gå til innhold

fantastisk, sov 3 timar i strekk i natt, på MAGEN


leo77

Anbefalte innlegg

35 veker i morgon, og med bekkenløsning og kynnere er det lenge sidan eg har sove godt på natta. I går kveld var min mann lei, han laga eit lite "rede" av ei ekstra dyne. Eg dumpa ned i senga, magen ned i redet, og det var FANTASTISK. ingen vondter eller bebis som streika. og TRE timar samanhengande søvn. Kan anbefalast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres fantastisk ut. Gratulerer!!! Sitter i godstolen min til jeg blir så trøtt at jeg nesten er i koma når jeg legger meg jeg. Eneste som funker for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, denne manglende nattesøvnen...

Skulle ønske jeg også hadde fått et rede bygget. Men jeg blir irritabel, sint og lei meg når jeg ikke får sove, og da frister det ikke samboern til å leke dulledalle med meg. Selv om det selvfølgelig er nå jeg trenger det mest. 2 døgn med minimalt av søvn. Jeg er så lei av å ligge på venstre side nå, får vondt i ryggen. Men hvis jeg snur meg på rygg tar det ikke lange tiden før jeg ser stjerner. På høyre siden sparker bebis, så der kan jeg bare glemme å sovne. På magen funker ikke lengre, det er ubehagelig nå. Så da har jeg kommet rundt og blir nødt til å ligge på venstre, med vond rygg, irritert sambo og timer i frustrasjon framfor meg... Nå er jeg lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kaste meg på klagetråden her. Og det var godt å høre at jeg ikke er den eneste med en litt lei samboer. Han har ikke sovet gått på lenge, for jeg er så urolig hele natten. Synes det verste er leggkrampene som kommer hver gang jeg skal slappe av eller legge meg. Og all tissinga, i natt måtte jeg tisse tre ganger og ryggen er ikke helt samarbeidsvillig på nattertider. Jeg må kaste meg rundt i sengen så samboer gynger opp og ned og grynter av å ha våknet en dag en gang. Fnis. Noen ganger må jeg også gråte litt mitt på natten. Det er ikke fullt så fnis. Jaja, jeg tar faktisk heller litt mer natteplager enn en skrikete baby som ikke roer seg. Gruer meg litt til det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...