*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Jeg vil på det varmest anbefale Ultralydkliniken i Lysaker og dere skal til 3d ultralyd og dere bor i nærheten! Var der i dag og er super fornøyd!!! Fikk KJEMPE fine bilder og han mannen som utfører ultralydene er kjempe hyggelig og morsom! Så om dere skal ta 3d ultralyd, anbefaler jeg dette stedet:) For mer info: www.ultralydklinikken.no
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 denne klinikken.. ligger den i nærheten av tog st??
solstråle med maibarn Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 så bra! skal dit i slutten av mnd faktisk. gleder meg masse
mamma til 4 :) Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 ja, bare gå inn på siden, så ser du at det ikke ligger langt fra togstasjonen
eja Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Vi skal også dit i dag! Gleder meg vilt, og om mulig ennå mer nå etter at du hadde en så flott opplevelse der! Litt spennende er det jo alltid, med tanke på om alt står bra til med baby, men jeg regner med det og gleder meg mest på få se den igjen. Også i 3D da, oioi Håper vi får fine bilder og, og ønsker deg en fin dag videre
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 da skal en ikke se borti fra at jeg bestiller en time der når jeg er 28-29uker på vei.. lita stønn igjen her
kakkabette mai10+april12 Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Vi skal dit på fredag, det blir veldig spennende. Har lest så mange gode anbefalinger om den klinikken, så har store forhåpninger :-)
Askepott 3 barnsmor Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Jeg skal dit den 17feb og gleder meg masse,gleder meg enda mer etter å ha sett denne tråden her:)
Smurfemor ツ Skrevet 2. februar 2010 #9 Skrevet 2. februar 2010 Jeg skal dit 20.mars! Gleder meg kjempe masse!!! Men tror det kan være lurt å bestille i god tid...for dere som tenker på det.
Gjest Skrevet 3. februar 2010 #10 Skrevet 3. februar 2010 Hei Er det noen som har vært på 3D ultralyd på lysaker i uke 24. Bør jeg vente noen uker eller går det greit. Mvh
eja Skrevet 3. februar 2010 #11 Skrevet 3. februar 2010 Jeg tror det skal gå greit tidligere også, men grunnen til at de gjerne anbefaler å vente til ca uke 28 er at babyen da har mer underhudsfett, noe som gjør at den er "finere". Den ser mer ut som en baby enn som et foster. Samtidig har den rundt den tida fortsatt god plass inni magen, noe som gjør at de får tatt bra bilder. Jeg var der på mandag, og er i min 28. uke nå, og bildene ble superbra! (nå aner jeg jo ikke hvordan de ville blitt i uke 24 da...kanskje noen har vært tidligere og har erfaringer med det?) Konklusjonen blir vel at om det ikke er mulig annet enn i uke 24 så går det sikkert greit det også, men jeg ville nok anbefale å vente noen uker lenger så du er helt sikker på å få gode bilder :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå