skyttel71 Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Ble så fornøyd da jeg oppdaget at minsten kunne få Nan 1 dersom jeg skulle bort eller sove over et skift. Gikk veldig fint de første gangene. Så var det slutt.. De to siste gangene han har fått så har alt kommet opp igjen etter et par timer. Kaster opp som bare det. Noen andre som har opplevd dette? Håper virkelig at dette ikke er et tegn på noe slags intoleranse. Kanskje han tåler bedre pulver? Jeg fullammer fortsatt ellers.
HeidiL Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 frøkna her i gården fikk litt nan i går da jeg skulle sove og kastet opp etter et par timer... så jeg har bestemt meg for at vi dropper tillegget og bruker utpumpet melk i stedet. Du har mer melk på morgenen, så det er et godt tidspunkt å pumpe på. Så kan du fryse det og bruke det når du hadde tenkt å bruke nan )
MammantilPatrick Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Prøv en annen mme enn NAN, kanskje han tåler et annet merke bedre?!
Jente_83 med maibaby Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Har erfaring med at Nan er litt sterkt for noen mager. Kan f.eks prøve Nan Ha1 eller Hip som skal være litt mildere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå