Gå til innhold

Flere fra Bergen med termin i Mars?


ver88

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 7. mars og lurer på om det er flere rundt samme tid. Er det eventuelt noen som har erfaringer fra Haukeland sykehus fra tidligere?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 21 mars. Har erfaring fra Haukeland sykehus. Fødte på føden sist. Ble no godt tatt i vare på, men ønsket egentlig Storken. Vil anbefale det. Jeg skal på Storken denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 12 mars, men dette er den føste så ingen erfaring med Haukeland nei....

 

Har du mulighet må du bli med på treff 17 februar på Jacob All Xhibition. Påmelding lenger ned på siden :)

masse kjekke folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, termin 21. mars :-)

 

Har født på Haukeland før, på føden.. selve fødselen gikk greit. Men etterpå ble jeg overlatt mye til meg selv de dagene jeg var der. (det var rimelig fullt på den tiden) Og jeg var pigg og i fin form, det straffet seg tydligvis. Det lønner seg å syte og klage litt. :-o

 

Jeg håper på Storken denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er fra Bergen og har termin 1. mars. Født på storken tidligere. Ønsker meg føden denne gangen, og håper på å være i god nok form til jordmor hjem prosjektet. Kan hende jeg ombestemmer meg i fødselsøyeblikket til å ville gå på storken denne gangen også, men tok litt skrekken sist da de ikke fikk tak i lege eller barnepleier....... Gikk fint med både mor og barn til slutt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...