Gå til innhold

Ang å la babyene sove i vogna ute.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at min baby på ca 3 mnd sover best ute i vogna. Men hvor mange hviler lar dere de sove ute? Alle eller bare en gang, eller flere ganger?

Minien min pleier å ha 3-4 hviler om dagen, men vet liksom ikke hvor mange ganger jeg skal la han ligge ute å sove. Begynnte nemlig med å la han ligge ute i dag, siden han bare sover 3-4 hviler om dagen som kun varer 30 min. Så jeg håper han virkelig sover lengre i vogna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreløpig er vesla så liten at jeg ikke tørr la henne ligge ute alene, går heller tur med henne. Men når hun blir litt større så kommer jeg nok til å a henne sove ute så mye som mulig. Hun sover mye bedre ute, og frisk luft er veldig bra for søvn kvaliteten, man sover bedre, og er mer opplagt når man våkner :)

Kan godt tenkes at gutten din begynner å sove lenger om gangen, og heller ferre ganger i løpet av dagen, nå som han får sove ute :)

Skrevet

Her foregår all dagsoving ute (eller inne på et soverom med åpent vindu dersom det er for kaldt). Poden er 2 mnd og sover 3 ganger om dagen. Gjerne halvannen til to timer pr gang.

Litt mer stress med å kle på han hver gang han skal sove, men har vennet meg til det nå og har vel blitt et slags rituale som forteller han at 'nå skal det soves'... :-)

Skrevet

Jeg ønsker veldig at minsten skal sove alle lurene sine ute, men det har ikke blitt til det enda ettersom det er så surt og kaldt ute. Han er snart 8 uker gammel og jeg merker jo at de gangene hvor det har vært ok temp ute og han har sovet ute så sover han mye bedre. Her inne er det nesten umulig å få ham til å sove alene. Da våkner han hele tida og får ingen god søvn. Gleder meg til våren!

Skrevet

Min lille er nå 7,5 mnd.. Og han sover desidert best i frisk luft;)

Har hatt et par perioder med altfor kaldt vær, og han er nesten umulig å få til å sove..

Hadde vel egentlig vært best tjent med å venne han litt på å sove inne også, siden han nå nesten ikke sover om han må ligge inne..

Skrevet

Min er litt over 7 uker og sover helt klart best ute. Har funnet ut at hun gjerne kan sove alle lurene sine ute (blir vel ca 3 per dag bortsett fra litt smålurer i fanget i løpet av kvelden ....legger seg fortsatt sent). Veldig upraktisk med denne kulda, men da har jeg kledd på henne og satt henne i gangen med utgangsdøren åpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...