Gå til innhold

Dere som har 3 barn...et par spørsmål:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor aldersforskjell er det mellom barna?

Hvor stor bolig har dere?

Hvilken reaksjon fikk du fra omgivelsene da du fortalte at du ventet nr 3?

Hvor gammel var du da du fikk nr 3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Har 3 år mellom hver av mine.

Har ganske stor nyere enebolig. 200 kva.

Fikk ingen negative reaksjoner:=)

Fikk nr 3 da jeg var 29 år

Nå er jeg 35 og venter nr 4. (Som foreløbig er hemmelig)

Skrevet

Litt over 2 1/2 år mellom de to eldste og litt under 2 år mellom nr. 2 og 3. Den gang bodde vi i studentleilighet på 42 kvm. Kan ikke huske at vi fikk noen spesielle reaksjoner og 3 barn er da ganske vanlig så hadde nok stusset om det hadde ført til sterke reaksjoner. Jeg var 26 år da.

Dette er da nå blitt 14 år og 5 barn siden.

Skrevet

2,5 år mellom nummer en og to.

3,5 år mellom nummer to og tre.

Enebolig på ca 250 kvm.

Alle synes det var koselig, men forbausende mange slang på en kommentar om at NÅ er det vel nok, NÅ skal dere vel ikke ha flere osv.

Jeg fyllte 33 år det året nummer tre ble født.

Nå er jeg 35 år og har fått nummer fire :)

Skrevet

"Oktaviastar"

Hvordan har dere det økonomisk nå? Gikk dere ferdig studiene og fikk jobb, kjøpte bolig, samtidig som dere kjøpte større sted? Hvordan gjorde dere det?

Jeg vurderer nr 3, er student på høyskolen nå, har igjen 2,5år. Hadde du med deg babyen på forelesninger?

Vi leier, men vil eie før vi får nr 3, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge som 3,5år før vi starter på nr 3.

Skrevet

Vi har alltid studert og jobbet parallelt med at vi fikk barn så så langt har jeg over 8 år høyere utdanning og mannen min over 7 år. Jeg tok aldri pause fra studiene når jeg fikk de av mine som er født under studiene, så jeg ble ikke forsinket. De tre som er født under studier ble født i vårsemestre og jeg tok dem med på forelesningene fram til sommeren. Etter det fant vi andre ordninger.

Vi leide i flere år før vi fant ut at vi hadde lyst til å kjøpe, nå har vi en nylig flytting bak oss og holder i disse dager på å selge huset vi hadde der vi bodde før, så akkurat nå leier vi igjen, men har planer om kjøp når vi finner noe vi liker.

Vi jobber begge 100%, og økonomisk har vi det helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...