Lynn Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Hvis jeg skal dobble dosen med Wild Yam så skal jeg ta ca 12 stk om dagen????og hvor mangen dager skal jeg gjøre det???
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Oi, det hørtes mye ut!!! Hva slags wild yam tabletter er det du går på da?? Ifølge doseringen på mitt merke (den heter Kloster - DHEA, super form Wild Yam Dioscorea) er det 1 tabl x 3 om dagen, jeg tok 2 tabl x 3 om dagen, altså bare 6 tabl pr dag - synes det var mye jeg da.... Ble litt usikker her nå altså, men jeg hadde nok ikke tatt så mange, men kanskje det er andre jenter her som har mer erfaring?? Jeg har bare prøvd dette 1 syklus og er i dag på syklusdag 28, min IKM dag og jeg testet dessverre negativt i dag Noen andre jenter som kan svare(?) da det ikke var så mye hjelp i meg denne gangen, hehe Håper du får svar da
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Jeg brukte noen som heter Wild Yam fra Solaray og dibbel dose på de ble 4 tabl. morgen og kveld:)
Lynn Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2010 Jeg regnet feil.Jeg går og på de fra Solaray,men på de står det 2-3 tabletter 3 ganger om dagen-. Då kan jeg enten ta 6 eller n9 tabletter om dagen då??? men hvor lenge skal jeg bruke de??? frem til mensen kommer???
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har også brukt denne wild yam fra solaray, og syns også det virker mye med opptil 12 tbl om dagen, siden anbefalt dose var 2-3 tlb to ganger om dagen......Jeg tok 3 morgen og 3 kveld, syns i grunn også de var ganske store å svelge.... Funket bra for meg ihvertfall, null spotting og positiv test i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå