Marcus2006+Jente2010 Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Har den stemt isåfall? Eller har det kinesiske fødselskartet stemt bedre? Skal på 2 Ul`er om 14 dager, er så spent:) Det kinesiske fødselskartet sier det blir gutt.. både på BIM å babyverden.. + 2 Healere tror det blir gutt... bare hun ene fikk opp at jenta kom til å være liten mens om det ble gutt ble han stor.. Så vet ikke helt der mn... Mens Ringtesten sier det blir jente å det har den gjort siden jeg var 4 uker på vei... er nå 17+1... en jeg er litt sånn som tror på litt slike ting, men tiden vil vise såklart... å blir glad uansett hva det blir:)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Hei! Da jeg tok den sist, sa den jente ..og det ble ei lita jente. Denne gangen sier den gutt... Jeg skal på UL 25.feb - så er spent på å høre om det stemmer denne gangen også :=) Masse lykke til!
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Jeg begynte også å ta ringtesten på bekjente som skulle ha, og hos de har det stemt hver gang. Den viste gutt på meg, men i magen ligger det ei lita jente Så den stemte på alle andre enn meg selv typisk! hehe... Men jeg venter spent på lille jenta vår nå, og klarer nesten ikke vente! PS: har vært på 3dultralyd i uke 27, så vet 100% sikkert at det er jente
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2010 oioi så morsomt=D Du får ha masse lykke til du også, å si fra om du husker det om de finner ut hva det blir da Er spent jeg om hva som stemmer denne gangen =D
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2010 Hehe ja da er det vel typisk om det ikke stemmer på¨meg også mn mn... Ja jeg skal også på 3d men alle sier så mye forskjellig om når man bør dra, hvor langt på vei og slikt.. får vel ringe rundt å høre litt:) Lykke til med lille prinsessa da =)
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 Den var riktig på di 3 jentene våre, og denne gangen viser den gutt, skal på ul til onsdagen så da får vi se:o)
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 Den var riktig på di 3 jentene våre, og denne gangen viser den gutt, skal på ul til onsdagen så da får vi se:o)
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2010 aha lykke til=D spennende:)
Vimse + gullene Skrevet 1. februar 2010 #9 Skrevet 1. februar 2010 min viste jente, og UL tydet på jente. er 50/50 da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå