Gå til innhold

Noen som har prøvd denne Ringtesten?:¤)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den stemt isåfall?

Eller har det kinesiske fødselskartet stemt bedre?:)

Skal på 2 Ul`er om 14 dager, er så spent:)

Det kinesiske fødselskartet sier det blir gutt.. både på BIM å babyverden.. + 2 Healere tror det blir gutt... bare hun ene fikk opp at jenta kom til å være liten mens om det ble gutt ble han stor.. Så vet ikke helt der mn...:)

Mens Ringtesten sier det blir jente å det har den gjort siden jeg var 4 uker på vei... er nå 17+1...

en jeg er litt sånn som tror på litt slike ting, men tiden vil vise såklart... å blir glad uansett hva det blir:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Da jeg tok den sist, sa den jente ..og det ble ei lita jente.

Denne gangen sier den gutt...

Jeg skal på UL 25.feb - så er spent på å høre om det stemmer denne gangen også :=)

Masse lykke til!

Skrevet

Jeg begynte også å ta ringtesten på bekjente som skulle ha, og hos de har det stemt hver gang. Den viste gutt på meg, men i magen ligger det ei lita jente :) Så den stemte på alle andre enn meg selv :P typisk! hehe... Men jeg venter spent på lille jenta vår nå, og klarer nesten ikke vente!

PS: har vært på 3dultralyd i uke 27, så vet 100% sikkert at det er jente :)

Skrevet

oioi så morsomt=D

Du får ha masse lykke til du også, å si fra om du husker det om de finner ut hva det blir da ;)

Er spent jeg om hva som stemmer denne gangen =D

Skrevet

Hehe ja da er det vel typisk om det ikke stemmer på¨meg også:P mn mn...

Ja jeg skal også på 3d men alle sier så mye forskjellig om når man bør dra, hvor langt på vei og slikt.. får vel ringe rundt å høre litt:)

Lykke til med lille prinsessa da =)

Skrevet

Den var riktig på di 3 jentene våre, og denne gangen viser den gutt, skal på ul til onsdagen så da får vi se:o)

Skrevet

Den var riktig på di 3 jentene våre, og denne gangen viser den gutt, skal på ul til onsdagen så da får vi se:o)

Skrevet

aha lykke til=D spennende:)

Skrevet

min viste jente, og UL tydet på jente. er 50/50 da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...