Gå til innhold

spark fra den lille

Anbefalte innlegg

Skrevet

er idag 20 uker på vei. har den siste uka kjent små spark fra babyen. men siden dette er min første, så vet jeg ikke helt hvordan dette fungerer;) over hvor stort "område" av magen kan det kjennes spark? er for det meste på venstre siden han sparker, men noen ganger føles det veldig langt ut på venstre side, så jeg blir litt i tvil. har han såå stort område å bevege seg på? er livmoren såå stor allerede?

og ikke minst, hvor mye kan de flytte på seg i løpet av kort tid? kan de turne rundt og plutselig sparke på motsatt side, midt på el lignende?

blir liksom da så usikker på om det egentlig er spark. hihi, fryktelig dumme spørsmål men regner med noen her har erfaring? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lille Nathaniel i magen<3....

Jeg kjenner også spark ifra den lille er 17+2 ,men er også 3.gangs....

jeg føler også at det sparker over alt, på begge sider, men vet ikke hvor stort område han/hun har der nede...

Skrevet

jeg er 1gangs og kjent den lille i 2uker nå (18+4 nå) og kjenner det bare den dulter borti på et sted så si.. akk i bukselinningen under navelen...

Skrevet

ja det er liksom noe som sier meg at det ikke kan være annet enn spark, for den "boblebeskrivelsen" stemmer helt, og jeg har ikke sååå mye luft i magen;)

men er liksom det som du sier, hvos stort område har de egentlig til å boltre seg på...

Skrevet

heia :)

da jeg var på UL i uke 18 sa legen at ungen hadde fortsatt veldig stor plass inn i der, å kunne turne rundt som han ville. jeg er nå i uke 21, å kjenner sånn som deg at en liten stund kan han sparke mot høyre, å i neste midt på magen. tror de egentlig bare stor koser seg inn i der:p

Skrevet

heia :)

da jeg var på UL i uke 18 sa legen at ungen hadde fortsatt veldig stor plass inn i der, å kunne turne rundt som han ville. jeg er nå i uke 21, å kjenner sånn som deg at en liten stund kan han sparke mot høyre, å i neste midt på magen. tror de egentlig bare stor koser seg inn i der:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...