MammatilNathaniel<3 Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 er idag 20 uker på vei. har den siste uka kjent små spark fra babyen. men siden dette er min første, så vet jeg ikke helt hvordan dette fungerer;) over hvor stort "område" av magen kan det kjennes spark? er for det meste på venstre siden han sparker, men noen ganger føles det veldig langt ut på venstre side, så jeg blir litt i tvil. har han såå stort område å bevege seg på? er livmoren såå stor allerede? og ikke minst, hvor mye kan de flytte på seg i løpet av kort tid? kan de turne rundt og plutselig sparke på motsatt side, midt på el lignende? blir liksom da så usikker på om det egentlig er spark. hihi, fryktelig dumme spørsmål men regner med noen her har erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå