Anne-B. Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Fukt i badegulvet! Så nå er kjøkkentaket revet opp, og avløpet henger der og griner, svart og heslig. Måtte ut med alt av kopper og asjetter osv, skru ned skap og dra opp hele dritten. Takstmannen skulle komme tilbake i løpet av dagen for å an hvordan det så ut inni. Men det blir da i det minste gjort noe med. Zukk und ztönn, uten velbehag.
Gjest sug lut Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Drit og dobbel møkk. Gammelt bad eller dårlig arbeid? Stakkar. Uten bad og uten kjøkken, hurra... hvor tisser og dusjer dere?
Anne-B. Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2010 Det er visst det han mannen skal finne ut av senere i dag, det lekker fra et rør som det nok over ganske lang tid har piplet en og en dråpe fra. Fant muggsopp og dritt da det ble brutt opp, så egentlig er det godt at vi ikke har rukket å bo her så veldig lenge når det nå er slik som det er. Håper bare det går gjennom hos forsikringa. Og kjøkkenet er nok brukandes, heldigvis. Stakkars svigerfar som egentlig skulle ha reist tidlig i dag for å gjøre et jobboppdrag på Røros. Vi har lært en god del om diverse husting fra ham den siste uka. Avløp til doen er i orden, så vi kan både tisse og bæsje så ofte vi vil. Yngste har brukt doen til hårvask i det siste, men jeg oppmuntrer jo ikke akkurat til det. Men ja, den dusjinga er jo et lite problem.
Gjest amandine Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Å hjelp! Nå vet jeg ikke hvor du bor, men selv her på vestlandet er det litt kaldt å dusje i hagen... Håper du har gode naboer/svømmehall i nærheten.. Og lykke til!
Gjest sug lut Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Hvordan gikk det i går med takstmann?
Anne-B. Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2010 Nå kommer rørlegger´n, nå kommer rørlegger´n! Jeg skal spørre og grave, har jeg fått beskjed av mannen om. Like greit, så lærer jeg litt. Jeg er ganske grønn på dette området.
Anne-B. Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2010 Vi får nok igjen på forsikringa, enten den ene eller den andre sa han. Vi var ikke sikre på at det kom til å bli utfallet fordi det så ikke slik ut, og jeg visste da slettes ikke at vi hadde to forsikringer å "velge" mellom! Kan jeg forvente å se rørleggersprekk i dag, tro?
Gjest sug lut Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 VIL du se rørleggersprekk? Det kommer kanskje an på 'leggern, forsåvidt. Hva mente han med to forsikringer?
Gjest amandine Skrevet 2. februar 2010 #9 Skrevet 2. februar 2010 Jeg tror jeg foretrekker rørlegger av den snasne spreke typen uten sprekk, jeg?
Anne-B. Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2010 Egentlig ikke så mye det at jeg vil, som at jeg får se om slike myter stemmer. Det stemte i alle fall ikke her, og det var vel egentlig like greit. Vi har kjøpt en sånn Helpforsikring, og så er det forsikringa som Borettslaget selv har. Men rørleggeren mente ikke at dette gikk på noen av delene, så her blir det spennende, du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå