juni2010mamma Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Både når jeg ler og strekker meg kjennes jeg skikkelig støl ut helt nederst på magen. Kjennes ut som om jeg har hatt en skikkelig treningsøkt med mage øvelser:) Flere?
mamma_til_en_prins Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Har du hatt keisersnitt tidligere? Jeg kjenner akkurat den følelsen du beksriver, men for min del er det etter keisersnittet fra forrige fødsel. Men det er helt ufarlig.
juni2010mamma Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2010 Nei dette er mitt første barn.. Kjenner denne stølheten hele tiden, samme hva jeg gjør egentlig.
TrineHelen med juniknøtt Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 ja, jeg har d også sånn! kjenner det spesielt godt om morgenen når jeg står opp=)
<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Er førstegangs, og jeg kjenner også en slags stølhetsfølelse nederst i magen... føler også et slags trøkk, at man er tung midt på magen. Hehe
<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 Er førstegangs, og jeg kjenner også en slags stølhetsfølelse nederst i magen... føler også et slags trøkk, at man er tung midt på magen. Hehe
juni2010mamma Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2010 Kjenner ikke noe trøkk, men det er ganske irriterende med denne stølheten. Når jeg ligger på sofaen er det drit vondt å reise seg opp, kjennes godt når jeg ler og strekker meg også. Håper det gir seg snart, men godt å høre at det er flere:)
juni2010mamma Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2010 Kjenner ikke noe trøkk, men det er ganske irriterende med denne stølheten. Når jeg ligger på sofaen er det drit vondt å reise seg opp, kjennes godt når jeg ler og strekker meg også. Håper det gir seg snart, men godt å høre at det er flere:)
mamma06_endelig-liten-spire<3 Skrevet 2. februar 2010 #9 Skrevet 2. februar 2010 jeg fikk dette rundt uke 16 første gang, men det gikk over etter 2-3 uker. Nå er jeg 26+4 og stølheten er tilbake.. Det er vistnok helt ufarlig, men GUD så ubehagelig :/
mamma06_endelig-liten-spire<3 Skrevet 2. februar 2010 #10 Skrevet 2. februar 2010 jeg fikk dette rundt uke 16 første gang, men det gikk over etter 2-3 uker. Nå er jeg 26+4 og stølheten er tilbake.. Det er vistnok helt ufarlig, men GUD så ubehagelig :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå