Gå til innhold

Hmm.. Jeg må bare spørre.. ang mensmurringer og div.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin om 8 dager og siden torsdag har jeg hatt mensmurringer og kvalme som har kommet og gått. Jordmor sa at dette kunne være et tegn på at ting begynte å skje, så da lurer jeg på om noen har erfaring med det?

Jordmor sa også at de kunne prøve å tøye meg når jeg skal til kontroll i morgen. Er tøying og stripping det samme og er det vondt??

Jeg er ritignok andregangsmamma, men første gang ble jeg igangsatt og hadde ikke en eneste naturlig ri, så jeg føler meg litt fersk på dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du burde jo spurt jm om dette når du var hos henne

Skrevet

Næh? Burde jeg?? Selvfølgelig skjønner jeg også det, men av og til blir man tatt litt på senga og glemmer å spørre om ting man gjerne skulle ha spurt om. Men du har kanskje ikke opplevd det du...

Skrevet

Jeg har dessverre ikke noe svar til deg på dette, men jeg er ikke sikker på om det nødvendigvis betyr at noe er i gang. Jeg har termin 22. februar og har hatt ganske kraftige "menssmerter" og mange kynnere de siste 3-4 ukene - og fortsatt ingen ny verdensborger her hos meg! Jeg har hørt at mensmurringer og kynnere kan være noe ala det samme - livmora som forbereder seg til jobben som kommer.

Hvis dette plager deg, ville jeg ringt til føden!! Jeg har fått beskjed om å bare ringe om det er noe jeg lurer på, og det er jo bedre å få et svar enn å gå der å undre.

Lykke til :)

Skrevet

Mensmurringer er typisk modningssmerter, men det kan komme lenge før, så det er umulig å si. (Jeg har allerede begynt å få det, men er bare 33+6, så synes det er litt vel tidlig). Det er også vanlig å få "stikk" nedover som en del av modningen.

Kan ikke svare deg på kvalmen (men jeg kastet opp før fødselen, men det var i åpningsfasen da).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...