Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som sliter med det eller??? Prøver i det lengste å ikke bruke nesespray, men til slutt må jeg bare bruke det. Holder ut til jeg skal legge meg. Og prøver da med barnenesesprayen først. Klarer ikke sove om jeg er tett i nesen. Brukte endel nesespray sist svangerskap og, men liker det dårlig. var endel plaget med slimhinnene i nesen etter sist fødsel. Ble bra til slutt, men tok noen mnd før jeg følte meg som før. Noen som har gode råd??? Funker ikke med saltvann. Noen som har prøvd nesehorn- skylling pga hovne slimhinner???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner problemet ditt! Har vært potte tett i så og si hele svangerskapet. (er nå 37 uker.) Bruker otrivin nå jeg skal sove og spise, så jeg klarer meg ikke uten den forbaska sprayen... Har prøvd nesehorn og det funker kjempebra når nesen første er åpnet opp av otrivin. Det renser skikkelig opp! Men det tetter seg fort igjen... Prøvde å slutte med nesespray (for den gjorde jo meg enda tettere pga langvarig bruk) Etter et par søvnløse, tette netter begynte det å bli bedre. Men så ble jeg forkjølet og potte tett igjen.. Mitt beste råd er å bare vente til etter fødselen for det er jo hormonene som gjør deg tett og ikke snørra..

Skrevet

Forstår utmerket hva du mener!!

Har vært veldig plaga i tidligere sv.skap, og følelsen av å kveles kjenner jeg så absolutt!

Men i dette sv.skapet (nr. 4) har jeg ikke vært tett i nesen en eneste dag:-)

Så prøv 4 sv.skap du, kanskje DET er svaret...hi-hi:-)

Må innrømme at jeg brukte nesespray til det gjorde vondt i de tidl. sv.skapene, men at jeg nå i ettertid har jobbet intenst for å kutte ut, fordi jeg fikk vondt til slutt. Bruker nå bare barne-nesespray når jeg kjenner behovet melde seg, og det går bra:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...