Gå til innhold

Symtomer i 5 uke.


3 barnsblomst

Anbefalte innlegg

Har nå kjent at jeg var gravid fra den dagen egget ble befruktet tror jeg. Det kjentes ut som en sommerfugl i magen. Viste at nå var jeg gravid. Har mange symtomer som harde bryster, stikninger i magen på høyre side, god matlyst, varmt om natten(godt det er kuldegrader nå)og litt fort iritabel. Jeg viste også at jeg var gravid med begge mine jenter som nå er 4 og 7 år. Er det andre som har det som meg der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vettu, nesten helt likt som meg det jo! :)

Kjente det bare dager etter befruktningen.. Bare visste det! Og har hatt de samme symptomene som deg, med unntak av irritabiliteten.. Hehe.. Til gjengjeld er jeg supersentimental! hehe.. Tror samboern får nok klemmer og kyss såfall!

Jeg hadde det ikke slik med de to andre mine, ikke like fort, men det var ganske tidlig det også. Jeg er forresten varm også på dagen da. Er i 5 uke jeg også, eller rettere sagt 4+2. Moro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu, nesten helt likt som meg det jo! :)

Kjente det bare dager etter befruktningen.. Bare visste det! Og har hatt de samme symptomene som deg, med unntak av irritabiliteten.. Hehe.. Til gjengjeld er jeg supersentimental! hehe.. Tror samboern får nok klemmer og kyss såfall!

Jeg hadde det ikke slik med de to andre mine, ikke like fort, men det var ganske tidlig det også. Jeg er forresten varm også på dagen da. Er i 5 uke jeg også, eller rettere sagt 4+2. Moro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu, nesten helt likt som meg det jo! :)

Kjente det bare dager etter befruktningen.. Bare visste det! Og har hatt de samme symptomene som deg, med unntak av irritabiliteten.. Hehe.. Til gjengjeld er jeg supersentimental! hehe.. Tror samboern får nok klemmer og kyss såfall!

Jeg hadde det ikke slik med de to andre mine, ikke like fort, men det var ganske tidlig det også. Jeg er forresten varm også på dagen da. Er i 5 uke jeg også, eller rettere sagt 4+2. Moro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sentimental du det glemte jeg. Helt på bærtur jeg altså. Humøret svinger med andre ord. Når jeg legger meg så akkurat som jeg kjenner den vokser. Utrolig artig dette. Håper alt går i orden. Mistet i august 12 uker på vei. Håper det går bra. Har aldri abortert før så jeg håper jeg klarer meg med den ene.

Har så lyst til å spre budskapet om den voksenede magen men må nok vente i hvert fall til mars tror jeg..-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj sann... her har det kommet samme flere ganger! (skulle da gått an å slette... hmm.. )

 

Men som du sier.. Kjempegøy det man merker!!

Syns det strekker og tøyer seg hele tiden :D

 

Greit å vente litt ja, men jeg blir nok ikke sen om å fortelle.. Mistet i SA i desember selv, bare 5 uke, så når jeg får kommet meg over i uke 6, er det litt magisk for meg.. Har en tendens til å miste før den tid:( Blir jo mer som kjemisk svangerskap da men.. Uansett håper jeg det går bra for oss begge!! :D Wooohooo!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann.Forhåpentligvis er jeg kommet like langt som deg:-)Kjenner desverre ingenting-men tror det kommer av at jeg leter etter symptomer.Sate inn to befruktede egg 26/1.Tok en test i dag,og den virket positiv,men skal ta en ny for sikkerhets skyld.Mistet i spontanabort i november-var da 10 uker på veg.Håper på bedre resultat denne gang:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener også at jeg kjente det nesten fra dag 1. Har også merket økt matlyst, samtidig som jeg er svært kvalm! Også kjennes det litt ut som jeg har bomull i hode, glemmer ting veldig lett, og glemmer å gi beskjeder. Ikke alltid like lett på jobb:)

Men siden dette er min første synes jeg at disse tegnene er spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm,kjente det for første gang i dag.Tok test for et par dager siden og endelig var den positiv! Har prøvd i hele høst uten å lykkes. Nå kjøpte vi EL tester og da ble det full klaff med en gang.

 

Ellers er jeg noe ustabil i humøret for tiden,er litt trett. Er veldig spent på tiden fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen syptomer ennå.. det er nesten så jeg gleder meg til å bli kvalm sov - for da føles det kanskje litt mer virkelig!!

 

Ble kvalm fra uke 6 sist, så jeg satser på at det skjer denne gangen også (selv om jeg vet at det kan bli helt annerledes denne gangen)!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

De eneste symptomene jeg har, er at jeg har en konstant murring nederst i magen, og at det føles ut som om jeg har mensensmerter flere ganger daglig. Og plutselig får jeg noen stikkinger på høyre side av magen, er dette normalt?

 

Og idag våknet jeg tidlig av at jeg var så sulten at jeg hadde vondt i magen, og fikk ikke sove mer, så da var det bare og stå opp og få i seg litt mat...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn har jeg det også.. litt murring og stikkinger! Så vidt jeg har forstått er dette helt normalt.. det er jo ikke noe rart at det murrer og stikker litt - for det er jo ting på gang der nede, selv om det fortsatt er av veldig liten størrelse..

Jeg tror disse stikkingene er såkalte ligamentsmerter, som bare betyr at det vokser og strekker på seg.. og det vil vi jo ha!! :)

 

Foreløpig verken kvalm eller noe sånt, og det må man vel bare være glad for.. jeg er jo uansett bare 4+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må ofte tisse, sulten hele tiden, uggen på et vis, men ikke direkte kvalm, lettere irritabel og kan gråte for det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi endelig ekte symptomer!! Ømme bryster, stikkinger i magen, ekstremt irritert og veldig sulten (sulten kan komme av folat som gjør deg veldig sulten da)

Men i dag og i går har jeg ikke merket noen ting, så blir redd for att noe ikke er som det skal lenger. Og det er kjedelig etter snart 2 års prøving, og nå klarte vi endelig å få spiren til å sitte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å høre at mine symptomer er "ekte" og ikke ønsketenking. ;)

 

Jeg har også samme følelsen som dere andre som er i uke 4+ (ett-eller-annet).

 

Selv er jeg 4+1. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk nå fått det veldig mye varmere på natten nå. og da var den ei som sa at det var et veldig bra symtom da det går rette veien. Hormoner.

Og sulten. Utrolig bra matlyst da og har blitt veldig mye trettere i denne uka.

 

Har vært hos legen og der har de en annen regning til termin en det som BIM har. I følge den måten man regner etter hos legen er det ca 6 dager kortere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh jada, helt likt :)) testet positivt på mandag endelig, og er akkurat 5 uker på vei i dag...! LYKKE!!! Har følt det på meg lenge, så det var godt å få det bekreftet! LYKKE TIL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt plaget av disse stikkingene i magen. Litt mensmurringer hele dagen, og innimellom hogger det til. Murrer i korsryggen også, mest om kvelden. Ellers er jeg trøtt, og veldig sulten omtrent hele tiden. Sover veeeeeldig godt om natten fordi jeg er så sliten.

Har også mye utflod, for det meste gjennomsiktig og blank, men innimellom svakt, svakt lyserosa/aprikos-aktig.

Er kvalm innimellom også, og i dag måtte jeg dra fra kveldsvakt pga det. Holder det litt i sjakk hvis jeg spiser jevnt og drikker mye.

 

Er 5+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skrev tidligere (da jeg var 4+3) at jeg ikke hadde noen symptomer, og at jeg gledet meg til å begynne å kjenne noe til denne graviditeten..

 

Nå er jeg 5+6 og kvalmen har slått til for fullt - skjønner ikke hva jeg gledet meg til. Er sinnsykt kvalm hele tiden.. mye verre enn sist. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg gjennom mange uker med dette..

 

Og det stikker og murrer noe vanvittig i magen! Mye utflod har jeg også.

 

Men jeg har gudskjelov sluppet unna hodepinen så langt..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt for 2 dager siden!

Kjenner stikkninger og murring i underlivet, har ømme bryster og føler meg trettere enn tidligere!

Er 4+6 på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...