3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Jeg er fortsatt litt langt inni nyfødttåka, så klarer ikke helt å finne på noe bra. Tenker å prøve å finne på noe bra til middag og lage en god dessert eller kake, men har lyst til å gi en gave i tillegg. Noen som vil dele med meg hva de har tenkt å gi partneren sin på Valentines Day så jeg kan få litt inspirasjon??
Lykkekløver Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Det er morsdag samme dagen, så den dagen skal jeg jammen serveres middag!! Vi pleier ikke feire valentindagen. Så beklager, null inspirasjon fra meg;)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2010 Hehe... Mannen her i huset kan ikke lage mat, så det står jeg for;) Pleier ikke å feire vi heller, verken Valentine's Day eller morsdag, men har lyst til det nå
Rampongi Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Feirer ikke her i gården heller men hva med dvd av ynglingsbændet eller et tandemhopp?
Wifie Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har kjøpt en veggdekorasjon fra www.skriftenpaaveggen.no Mannen min er fra USA og har kjøpt til meg hvert år, og syns det har vært veldig kjekt
FrøkenSprøken Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 Jeg pleier alltid å glemme valentinesday (og synes egentlig ikke noe om å feire den,) mens samboeren min alltid husker den... Men i år tenkte jeg å gi ham tidenes beste valentinesgave, nemmelig en baby:) Jeg har termin den 27. februar, så håper på å føde den dagen. Det er 13 dager før termin, og storebroren kom 12 dager før, så jeg har et håp! Hvis den planen ikke funker vet jeg egenlig ikke hva jeg skal gjøre. En klem, kanskje? Noe god mat på kvelden?
-Rime- Skrevet 1. februar 2010 #8 Skrevet 1. februar 2010 Ingen verdens ting! skal nok kose oss med god mat men gaver nei. skal pynte med røde hjerter .
Lollinondodda Skrevet 1. februar 2010 #9 Skrevet 1. februar 2010 Haha,jeg leste gartneren:) Litt hardt å begynne på mandag igjen skjønner jeg;)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 1. februar 2010 #10 Skrevet 1. februar 2010 Mest sannsynlig har jeg nettopp kommet fra sykehuset med en nyfødt så det bli lite gaver og feiring av mannen den dagen.. I tillegg er det fastelavn og morsdag så det blir kanskje boller med krem og en diiger klem,,:-)
Tøysetipp Skrevet 1. februar 2010 #11 Skrevet 1. februar 2010 Den feires i Thailand. Kanskje det blir en liten oppmerksomhet på henne:-))
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. februar 2010 #12 Skrevet 1. februar 2010 Ingenting=) Mulig jeg kjøper blomster til huset!
*Rutletutt* Skrevet 1. februar 2010 #13 Skrevet 1. februar 2010 Her gav vi alltid hverandre søte bamser ol til Valentines, men de siste årene har vi sluttet med det, blir jo bare ting som tar opp plass som egentlig bare er tull. Blir glad for en blomsterbukett eller noe sånt, men ikke ting og tang med hjertet og greier, helt unødvendig. da lager vi heller en ekstra god middag og koser oss, enn å kjøpe en masse dill;-) Et år kjøpte jeg noen boxere med hjerter ol på, og det var en grei gave, for det er jo ting han hadde bruk for.
Mille** Skrevet 1. februar 2010 #14 Skrevet 1. februar 2010 Ingenting, pleier ikke feire det. Men morsdagsgave regner jeg med at jeg får. ;o)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #15 Skrevet 1. februar 2010 Boxere var lurt... Det trenger han. Dessuten hater han klesshopping;) Hehe... Vil bare gi noe enkelt, en god middag og skrive et fint kort. Fikk noen tips iallfall, selv om flesteparten ikke skal markere dagen;)
Gemini7 Skrevet 2. februar 2010 #16 Skrevet 2. februar 2010 Jøss, så uromantiske folk er!! Skjønner jo at mange har en viss antipati mot handelsstandens fremstøt mot ekstra fortjeneste på slike dager, men jeg personlig er så soft at jeg synes det mest er koselig med noen dager innimellom der en gjør ekstra stas på hverandre og bare dyrker romantikken! For oss er det litt ekstra spesielt da, for det var på valentine's for 9 år siden at min mann satte inn støtet (masse romantiske saker (blomster, dikt, lys, gave etc utenfor døra mi) og jeg falt pladask- og vi ble offisielt et par:) Men uansett- jeg synes mat/kos osv er enda viktigere enn akkurat gaven denne dagen, så her feirer vi alltid med roser, kort med valentine's-hilsen (litt forseggjort og hjemlaget med kjærl.dikt , hjertesjokolade el.l fra et konditori, en deilig middag (som han alltid lager, for han er den som kan lage mat:), vin, masse stearinlys, en god dessert (tiramisu/creme brulee el.l) - og en liten gave. F.eks noe fra et parfymeri (dagkrem, parfyme- el noe annet han trenger), en cd, bok el.l. I år forventer jeg litt ekstra oppvartning da det er morsdag samme dag:) Kos dere!.)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. februar 2010 #17 Skrevet 2. februar 2010 Nothing.. Feirer ikke Valentines day.. Men vil tro det blir en tegning til meg fra junior siden det er morsdag den dagen..
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #18 Skrevet 2. februar 2010 Hehe... Godt å se noen her som lager litt "feiring" på Valentine's, Gemini7;) Må jo legge til at jeg syns at morsdag er en like kommersiell dag som Valentine's, så hvorfor den ene skal være verre enn den andre skjønner jeg ikke helt;) Gleder meg til en dag med litt ekstra romantikk! Forresten var hjertesjokolade også en smart ting:)
Koseklompen Skrevet 2. februar 2010 #19 Skrevet 2. februar 2010 Ingenting.. Vi feirer ikke valentines. Og om vi skulle finne på å feire det ville det ha blitt med en kveld i sofaen sammen med en god film. Det er så mye ting og tang som skal/må feires i hytt og pine og så er det så mye kjøpepress på alt som er også at en blir helt svimmel av det.
melkekua™ Skrevet 2. februar 2010 #20 Skrevet 2. februar 2010 Kanskje jeg skal ønske meg en bukett med fastelavensris, som er pyntet med hjerter. Da får man jo feiret morsdag, fastelaven og allehjertersdag hehe.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. februar 2010 #22 Skrevet 2. februar 2010 Ingenting...... ) Men, kaaanskje vi lager ribbe som ligger i fryser`n.. ;o)
*bolla pinnsvin* Skrevet 2. februar 2010 #23 Skrevet 2. februar 2010 Ingen verdens ting, da begge er av den oppfatning av Valentine's er bullshit
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #24 Skrevet 2. februar 2010 Koser oss med middag og rødvin:) Ellers vet jeg at jeg får gave og kake den dagen;)
Koala *g07* Skrevet 2. februar 2010 #25 Skrevet 2. februar 2010 Her i huset har vi en liten gutt som har bursdag denne dagen, så fokuset er på han. Ellers har jeg registrert at det både er morsdag og fastelavn i tillegg, så blir ikke rent lite om man skulle feira alt denne dagen. Så dessverre ingen insirasjon fra meg. Eller, bak fastelavnsboller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå