Elsker jenta mi<3 Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Hei hei... Liker navnet Kasper... Har lyst på mellomnavn til dette navnet, noen forslag? Tusen takk:-)
26/5-10 Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Kasper Olai (?) Forutsetter at man liker Olai da, synes det ble en spennende kombinasjon jeg!
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 har en venninde som har en sønn som heter kasper andreas...
mamma med en i magen Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Kasper Andre Vurderer og bruke Andre selv, går til så mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå