Gå til innhold

Tvillingvogn med avtagbare bøyler...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv en litt gammel BabyTravel som jeg er veldig fornøyd med.

Men skulle så veldig gjerne hatt en vogn med avtagbart håndtak/bøyle, slik det blir lettere å få podene inn og ut av vognen...

Finnes det på en tilsvarende vogn der ute i "vognjungelen"?

Noen av damene her inne som vet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta av/på bøylen på tfk twinner twist duo. Men det er litt tungvint...

Skrevet

Du kan ta av/på bøylen på tfk twinner twist duo. Men det er litt tungvint...

Skrevet

Vi har Emmljunga city cross twin. Der tar du enkelt av bøylen, men du trenger en skrutrekker da :)

Skrevet

Jeg har Carena double swing, og den har to bøyler som er veldig enkle å ta av. Trenger ikke verktøy og lett klikket av og på. Den vogna er jo en billigvogn, men har noen fordeler med at det er separerte kalesjer og bøyler.

Skrevet

Vår BabyTravel fra 2008 har to avtagbare bøyler... De klikkes nedi festene på hver side av setet. De samme festene brukes til "rammen" til hard babybag. Er også fornøyd med den vogna, hadde egentlig ikke så store forventninger så er positivt overrasket!

• 4 uker senere...
Skrevet

HI her, har byttet nick...

Takk for svar!

Må pinlig og lettere rødmende innrømme at bøylene mine nå er av....

Det var denne damen som ikke hadde sjekket sin egen vogn godt nok; Bøylene gikk av de, men man måtte trykke veldig hardt da.....:-O

De var litt kranglete å få av, er vant til mye enklere bøyler som enkelt kan bendes unna ved behov!

Men tok faktisk av bøylen jeg, poden sitter godt og stødig nok i selen inne posen, og det ble veldig trangt for stakkaren!!

Skrevet

Er litt pinglete til å gå løs på sånne låsemekanismer selv :) Men så ble vi vist det i butikken da...

Vi sleit en del med festene til babybagen, men de ble lettere å få løsnet etterhvert som vi brukte de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...