Gå til innhold

endelig februar!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare 2 uker igjen til termin... MEN- alle tegn til at han skal komme snart er borte?? Ingen kynnere nesten, jeg som har hatt masse hele svangerskapet!! Har født ca 10 dager før termin de 3 andre gangene, og kommer til å føle meg på overtid allerede neste helg hvis ikke noe skjer.

De andre gangene har jeg lekket masse melk i uker før fødselen, men denne gangen klarer jeg så vidt å presse ut noen dråper. Noen som vet om dette vil si at det blir vanskelig å amme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke! Vil bare slutte meg til at det endelig er februar!!! Har termin 18. og pleier å gå over. Men har fått lovnad av jordmor aom at det ikke blir mange dagene over denne gangen før de setter meg igang (har ME og ikke så mye krefter igjen nå..) Lykke til!! :-)

Skrevet

Helt enig, ENDELIG FEBRUAR:):):)

Det trenger ikke ha noe å si for amming/melkeproduksjonen. De fleste har jo bare noen dråper med råmelk både nå og noen dager etter. Så det går sikkert like fint denne gangen:)

Skrevet

Aner ikke! Vil bare slutte meg til at det endelig er februar! Har termin 18. februar...

Skrevet

stille før stormen, kanskje...

Tror ikke melkeproduksjonene blir mindre.. eller at det blir vanskelig å amme...Jeg har aldri lekket melk i mine to ( nå 3 ) graviditetere og jeg har hatt masse melk!!

Håper bebisen kommer snart!! lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...