Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 slimproppen går i uke 30? eller er dette ett sikkert tegn på att noe skjer? ingen andre tegn som tyder på fødsel, og vil helst at han skal bli der noen uker til. erfaringer å dele?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Ring føden å hør.Alle har forkjellige erfaringer med dette.Hos meg gikk vannet kort tid etterpå,Hos søster min dannet det seg bare en ny og hun gikk på overtid.Men opp til føde avd og vurdere deg:) lykke til
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 okei, takker for svar! Ringer og forhører meg.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Kontakt føden for sikkerhetsskyld siden du ikke er lenger på vei enn uke 30.. Når slimproppen går så tidlig så tar det for de fleste flere uker før fødselen starter, men noen opplever jo også at fødselen starter like etter og det er litt for tidlig i ditt tilfelle.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Jeg fikk beskjed om å holde meg hjemme, og slappe av også heller legge merke til om det skjer noe mer, før vi eventuelt trengte å reise opp. Hun sa det kunne gå uker ennå, før det skjedde noe. Men det er da alltid denne "lumske" følelsen :/ Men visst jm er sikker i sin sak så får jeg bare vente å se. Håper ikke det skjer noe før om en god måneds tid i tilfelle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå